onsdag, september 17, 2008

Layout nr 3...

Så har jeg lavet layout nummer 3. Jeg er jo nærmest ved at gå fra kortmager til scrapper (nej det sker hvis aldrig!).
LO'et er lavet til en udfordring hos TSC i anledning af deres fødselsdag i morgen (1 år - hurra hurra!). Man skulle lavet et LO med fødselsdagstema, min. 3 billeder der var mindst 3 år gamle + håndskrevet tekst.
Her er mit resultat.
Billederne er fra hhv. 1983 og 2004. Og det handler om hvor meget jeg elsker at have fødselsdag - da det er en oplagt mulighed for at invitere og se sin familie + det også er min søsters (tvilling) fødselsdag og vi er rigtig gode til at fejre hinanden og mene at dagen er MEGET speciel!

Hav en god dag allesammen.

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

igen et super skønt LO ;o)

FrkScrap sagde ...

Jeg er altså helt vild med alt den tekst du har fået på og papiret det er skrevet på. Det ser rigtig godt ud. Synes også det giver et godt look at det er 2 forskellige farver og slags bogstaver der er brugt i overskriften. :)

Netti sagde ...

hvor er det bare et enormt flot layout!! Jeg er specielt vild med den håndskrevne tekst..det er jo lige prikken over i´et.

madamtridse sagde ...

Et rigtig flot LO. Jeg er vild med farverne du har brugt, de harmonerer flot til billederne.

Marolle sagde ...

fantastisk layout, er helt vild med farverne :)

Anne Bente sagde ...

total lækker lo, vild med det hele.

Eva Dohn sagde ...

Flot layout :o)

Pia sagde ...

Flot lo,dejlige farver og opsætning ser godt ud med notes papiret.