mandag, september 15, 2008

Så er vinderen fundet...

Ihh rigtig mange ville være med i lodtrækningen om min blogcandy. Jeg havde ikke lige set hvor meget jeg skulle arbejde i weekenden men nu har jeg trukket en vinder...
Se hele 32 lodder....

ned i posen med dem...

og ryste

ryste

ryste...

Vinderen er:

Fordi der var så mange der var med har jeg trukket en ekstra vinder som også får nogle stempelaftryk tilsendt.

2. vinder er:

Hvis i sender jeres adresse til mig på sarahs-verden[a]hotmail.com (@ istedet for [a]), så sender jeg præmierne til jer...

I dag var der pakke til mig fra studio calico. Wow en masse lækre sager, jeg havde købt the main kit + nogle add ons (et ekstra kit + ekstra papir + karton). Glæder mig til at bruge det....

Og så til sidst lige et kort...
Hängler stempel og scenic route papir...


Hav en god dag - i aften skal jeg more mig med de brækkede ben og folk der ikke har kunne styre køkkenkniven!

5 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Sikke en skøn pakke, masser af fede ting! Jeg er helt vild med dit kort, elsker farverne og skitsen, stjernerne ser rigtig godt ud. God vagt - siger hende med det brækkede ben *G*G*G*

Anne Bente sagde ...

mums for en lækker pakke, og såååå skønt kort du har lavet

Heidi sagde ...

super lækker pakke ja du har jo faktisk ikke tid til at tage på arbejde ;o) super skønt kort og dejlig farver der er brugt

madamtridse sagde ...

Det er godt nok en lækker pakke du har modtaget. Kortet er super sødt, jeg kan godt lide farverne og opsætningen.

Elzie sagde ...

Vilka härliga papper det var i den paketen.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie