tirsdag, oktober 21, 2008

Berlin....

Jeg elsker Berlin.... sådan er det bare!
Det ligge dejligt tæt på og alligevel tilpas langt væk til man synes man har været væk. Der er så mange spændende, sjove, anderledes og flotte ting at se og opleve.
I sidste weekend var vi en tur dernede med Svigerforældrene - de havde aldrig været i Berlin og det kunne jeg jo ikke have siddende på mig.
Det var en rigtig hyggelig tur hvor vi fik set en masse....
Her er billeder (de har været en tur i Ligthroom).

Brandenburger tor.

Maria kirche


Berliner Dom med spree'en for forgrunden.


Französischer Dom

Siegessäule

Så hvis i en dag har lidt tid og penge i overskud så kig forbi!

5 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder! Man bliver jo helt fristet til at smutte en tur til Berlin! :)

madamtridse sagde ...

Det er nogle gode billeder du har taget. Det ser godt ud, at du har ændret farverne på billederene. God effekt.
Ja Berlin er en skøn by. Har selv været der 2 gange, sideste år var jeg til julemarked. Det var utroligt hyggeligt.

Anne Bente sagde ...

wawww de billeder er bare flotte, jeg har aldrig været der, men kunne tænke mig det.

Netti sagde ...

Ja det er en dejlig by. Sikke flotte dine billeder er blevet!

JULIE K sagde ...

Ååååååå jeg skal til Berlin i november. Gleder meg : )