fredag, oktober 03, 2008

Hejsa...

Jeg har endelig fået lavet et kort til kortudfordringen hos Scrapsisters...
Stemplet er et af dem jeg købte i Sverige. Synes det er rigtig sødt og efterårsagtigt!

Jeg har også lavet dette kort udfra skitsen til opgave 2 i Scrapsisters cybercrop i lørdags.
Stemplet har jeg lånt af Karina.
Jeg har fri i weekenden, skal til fødselsdag og nogle visitter. Jeg skal desværre ikke til convention - har gået og overvejet frem og tilbage - men jeg må hellere blive hjemme og holde dankortet i ro. (men måske panikker jeg og surmuler indtil de overgiver sig og tager med mig til fyn! - vi får se...)
Jeg håber nu der er lidt tid til kort og scrap. Skal på posthuset og hente en stor bunke billeder jeg har bestilt hos billedbutikken. Har haft bestilt der en gang tidligere og kan slet ikke komme mig over hvor nemt og hurtigt det er...
Hav en god dag - i morgen skal jeg til tema dag om arbejdsglæde!!!

9 kommentarer:

Karina sagde ...

Hvor er det bare nogle flotte kort, du har lavet. Du kan bare det der. Efterårsstemplet er rigtig fint.

Heidi sagde ...

2 super skønne kort og så søde stempler - på det første kort happy births... er det et stempel ?? syntes det ser rigtig fedt ud ;o)

Rigtig god weekend til dig

Pia sagde ...

super flotte kort i skønne farver og søde tekster

Trine Emdal sagde ...

Hej
de er bare super flote de kort det er rigtig god inspiration
og dejlige farver

Anne Bente sagde ...

wawwwww kianon flotte kort du der har lavet,

Kom så igang sagde ...

To super flotte kort du har fået lavet.
Kan du have en god weekend

Pialine sagde ...

Kanon flotte kort som altid fra din side - er vild med farverne på det øverste og flot farvelægning på begge stempler.
Knuzzer
Pialine

Eva Dohn sagde ...

Super søde kort. Mon dit dankort fik en pause?

Netti sagde ...

Sikke nogel flotte kort du har lavet. Jeg er vild med stemplet på det nederste..sød enkelt og kan bruges til mange lejligheder.