lørdag, oktober 18, 2008

I dag har bloggen 2 års fødselsdag....

Ja idag har jeg haft min blog i 2 år....Det er faktisk ret vildt! Det var en kæmpe verden fuld af inspiration og fantastiske mennesker der åbnede sig for mig. Der er sket meget på de to år, både med mig og med bloggen - og jeg elsker det (og har i perioder været en anelse afhængig af det bloggeri....) Jeg vil gerne sige tak til alle jer der følger med på min blog - både til dem der kigger med en gang i mellem, dem der følger med altid, jer der ligger kommentarer (tusind tak) og jer som "kun" kigger.

Jeg er tilbage i morgen med en blogcandy - for dette skal da fejres!!!

17 kommentarer:

Koselig koselig sagde ...

Hurraaaaaaaaaaaaaa for 2 års dagen til din fine blogg!!!

Stor klem fra Mette
jeg har ikke vært så veldig flittig til å legge igjen kommentarer, men jeg er her!!!
Skole tar veldig veldig mye tid nå skal jeg love deg. Jeg teller timer til St.Hans aften hvor alt er ferdig. phuuu
Håper du har det godt Sarah!
Stor knus
Mette :)

Anne Bente sagde ...

tillykke tillykke med bloggens fødselsdag, der er altid hyggeligt at komme her ind:)

Mutte sagde ...

Et stort tillykke med bloggens fødselsdag, jeg kommer her tit da din blog er dejlig afvekslende.

Mutte sagde ...

Et stort tillykke med bloggens fødselsdag, jeg kommer her tit da din blog er dejlig afvekslende.

madamtridse sagde ...

Et kæmpe stort tillykke med bloggens 2 års fødselsdag. Jeg er altid forbi når du har lagt noget ny på bloggen, eller når jeg lige skal ha' nogle nye ideér.

Connie sagde ...

Tillykke med fødselsdag. Altid inspirere at kikke forbi.

Gusle/Tilte sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Gusle/Tilte sagde ...

Tillykke med dine 2 blog-år :o)

daisy sagde ...

Hurra, gratulerer så masse med bloggens 2-årsdag!

Her inne er det alltid masse fint å se! :)

Ha en flott søndag!

Rumlebumle sagde ...

TILLYKKE!!! og lad der endelig falder 2 år mere af.. plus lidt mere.. :D

Karina sagde ...

Tillykke Sarah, med bloggens fødselsdag ; )

Jeannette Lauridsen sagde ...

Tillykke med din fødselsdag på din blog. Glæder mig til at se hvad du har som blogcandy.
Hvor har du fået ideen til kagen henne?

LaChris sagde ...

Tillykke med bloggens fødselsdag ! Altså den kage...er den spiselig...og har du selv lavet den ?

sonja sagde ...

tillykke med bloggens fødselsdag.

Trine Emdal sagde ...

Huraaaaaa
tillykke med de 2 år på blogen
en suer skøn blog med mange inspirationer

Mita`s hjørne sagde ...

Heisann...
Grattis med Blogg-bursdag, på etterskudd...

Ha en koselig kveld og uke...

Anonym sagde ...

cobra plaster enom dioxide jamali ftreferences evictions modus habitually race enacted
lolikneri havaqatsu