søndag, oktober 05, 2008

Nyt LO og tur hos antikvariatet...

Der ligger et antikvariat her i Holbæk der handler med gamle bøger, blade, plader osv. Min søster og jeg var derinde i går og der fandt jeg de fineste gamle postkort, pengesedler og andre småting. jeg købte også en udgave af Hjemmet fra 1944 - rigtig sjovt at læse. Der var bl. andet en reklame for effektiv Afmagringspomade - som fjernede dobbelthager, tykke smalben og hænder(!)... Tænkte det lige var noget for mig!

Jeg har lavet et LO her i dag. Og med ovenstående nyindkøbte sager måtte jeg prøve noget nyt, så her er et lidt "Vintage"-agtigt LO. (Farverne snyder lidt!)


Nu har jeg to arbejdsdage og to kursusdage og så går turen til Berlin! (hurraaaaa!!!!)
I morgen skal jeg have en helt urimelig glad arbejdsdag (hele afd. var nemlig på temadag om arbejdsglæde i fredags - og imorgen er der dømt arbejdsglad dag!)

16 kommentarer:

Karina sagde ...

Lækre sager, du har købt.
Superflot LO, jeg er jo vild med vintage.
Det var da en god ide med arbejdsglade dage, spændt på at høre om det virkede.
God tur til Berlin.

Stine sagde ...

det sørme nogle lækre ting du har fået købt, fedt med nogle ting med historie istedet for nye ting i gammel stil.
flot vintage LO du har lavet.

Pia sagde ...

Super flot lo og så mange fine detaljer og et skønt billede

Marolle sagde ...

ejjj!!! super fed ide! jeg ved der også ligger sådan en butik i hillerød, måske skulle jeg kigge derind ??
super fint layout.

daisy sagde ...

Så fin LO! Bildet var kjempefint! Og så ble det så stilig med de gamle arkene i bakgrunnen. Jeg har tenkt på noe liknende for å lage julekort i år, men har ikke funnet noe som kan brukes foreløpig. Skulle ønske at jeg også hadde en slik butikk i nærheten!

Heldiggris som skal til Berlin! Kos deg! :)

madamtridse sagde ...

Sikke nogle gode sager du har købt. Det kunne være jeg lige skulle kigge forbi en antikvar her i Kbh. Øh i den reklame,der var vel ikke en opskrit på hvordan den afmagringspomade skulle laves hi hi :)
Jeg kan godt lide dit LO. Farver og detaljerne er rigtig flotte.
forsat god dag

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke skønne sager du har fået købt. Der er til en del LO'er.
Super skønt LO du har fået lavet. Jeg kan rigtig godt lide de brune nuancer.

Heidi sagde ...

det er da bare super flot det lo du har fået lavet ud af gammel sager ;o)

kreakris sagde ...

Lenge sidan eg har besøkt bloggen din no, men her var det jammen masse fint! Eg blir fortsatt like imponert :)

Elzie sagde ...

Visst är det härligt med gamla antikvariat. Kul att det finns några kvar av dom.
Och din lo var jättefin. Så härliga färger.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Betina Olesen sagde ...

Wauw et flot LO.... er vild med stilen du har fået frem.. synes især rigtig godt om den chipboard med similisten og blomster på... flot flot...

Hygge fra Betina

Charlotte Ravn sagde ...

Ejjjj nogle lækre sager du har købt! Gad vide om vi har sådan en butik i nærheden??? Hvis du får fat i noget af det pomade, kan du så ikke lige sende lidt til mig? hihi
Super lækkert LO du har lavet!

Gusle sagde ...

Lækkerier fra antikvariatet ... og dit LO er blevet supergodt. Jeg kan godt lide at der er lidt farve på og de små sten du har brugt på swirlen. God tur til Berlin :o)

Eva Dohn sagde ...

Flot layout, og super lækre ting, du har fået fingre i :o)

Koselig koselig sagde ...

Hei Sarah, nå er det lenge siden jeg har vært her inne hos deg. Håper du har det bra :)
Gamle kort og bilder er kjempefine! jeg har virkelig fått øynene opp for det jeg også, og jeg driver å samler inn bilder fra internett og lagrer de på min pc for å kunne bruke senere. Ser for meg både Lavendelposer med trykk på, kanskje noen toalettpunger, vesker? Jeg vet ikke. Men det får bli til våren, nå er det skole som gjelder og det tar nesten all min tid.

Kos deg i Berlin, hilsen Mette :)

Netti sagde ...

Sikke smart tænkt med aktikvarhandleren - det havde jeg ikke tænkt på.
Dit layout ser virkelig godt ud. Fed effekt det giver at komme nogle af dine nyindkøbte ting bag ved billedet.