søndag, oktober 26, 2008

Så er der fundet en vinder.....

Ja så blev det tid til at finde vinderen af min lille 2 års blogcandy. Da jeg havde set at Charlotte Ravns kat var ualmindelig dygtig som lykkens gudinde (eller gud) - ville jeg se om Simba kunne samarbejde til det...

Som i kan se på billedet er han helt klar til at se hvad der er i posen... (og uuuuhyggelige hundeøjne!!)


HAPS - jeg kan da godt lige snuppe en!

Nej, det var kun en
- og Jacob prøver at redde sedlen inden den lander i labradorens mave...






men vi fandt en vinder og det er...






Kan du ikke sende en mail til mig med din adresse på sarahs-verden @hotmail.com (uden mellemrum)


Og så lidt efterårsbilleder fra Frilandsmuseet...




Jeg skal på lejr med mine FDF'ere i denne uge - så her bliver nok lidt stille her på bloggen.
God uge allesammen.


5 kommentarer:

maria sagde ...

nøjj har jeg vundet :0) det er da bare min lykke weekend.
tusind tak til den søde hund der trak mit navn op af posen og godt sedlen ikke endte i maven :0)

Anne Bente sagde ...

tillykke tillykke, og sååååå flotte billeder du der har taget, og en dygtig hund er det :)

madamtridse sagde ...

Tillykke til Maria. Det er en rigtig sød og dygtig hund du har. :)
Sikke nogle smukke efterårs billeder du har taget.Du må ha' en god lejrtur.

Charlotte Ravn sagde ...

Hahahaa dygtig vovse! Murphy åd ikke sedlen! Han nøjedes med at puffe den ind under sofaen, men heldigvis var der ikke nogen hjemme til, at tage billeder af mig med rumpen i vejret :)
tillykke til Maria!
Skønne billeder du har taget!

Koselig koselig sagde ...

Hurra for den heldige vinneren!!! Skjønn hund!! :)