mandag, november 17, 2008

Et par kort...

Weekenden er gået med total afslapning... Skønt at have fri fra arbejde. Lørdag var vi en tur i Helsingborg - søsteren skulle have nye sko (og den svenske krone er dejlig lav). Det var en super hyggelig dag - det er længe siden jeg har brugt en hel dag på shopping og hygge.
Jeg var selvfølgelig en tur forbi Scraproom og købte mig denne fantastiske sag.

En lille video her:

og man kan læse mere om den her: www.whyslice.com

Jeg har også et par kort jeg ikke har fået vist.

Og et i helt andre farver end jeg plejer!

Hav en god dag allesammen.


11 kommentarer:

alfie sagde ...

Dejlige kort. Må lige høre hvad du gav for den der pragtfulde maskine.

Mie sagde ...

Som altid nogle smukke kort :-)

Hvor har du det skønne julestempel fra?

madamtridse sagde ...

Av Hvor ser den smart ud. Sikke nogle skønne ting den kan lave. :)
Herligt med et nyt stykke "legetøj". :)Den har jo en perfekt str. så må den nem at ha' med på crops. Den tror jeg at jeg må kigge nærmere på. :)

Dine kort er utrolig flotte. Nogle skønne farver. Du er super god til at farvelægge stemplerne. :)Søde stempler.
Du må ha' en god aften.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke super skønne kort du har lavet. Dejlige farver du har brugt.
Må jeg spørge hvad du har givet for den dejlige maskine??? Den er da bare super smart.
Håber du har haft en god dag.

Marolle sagde ...

jeg er altså rigtig spændt på at se hvad du får lavet med den maskine, den ser så dejlig nem og handy ud !
det nederste kort er da bare vildt flot, dejlige farver :)
Hav en god dag :)

Mia sagde ...

Wauw en smart maskine!!!! må ha må ha måha.... den ser godt nok fiks ud!

Pialine sagde ...

Ajj en smart lille sag - den er vel nok handy :o) og super flotte kort begge to.
Knuzzer

lam sagde ...

super søde kort og ja jeg stod også og kiggede på sliden i sverige men ville ikke give 2145 svkr for den,når den i USA koster 149 $, men lækker er den

Mona sagde ...

Hej Sarah.

Tak for beskeden!!

super kort - de er så sjove de små magnolietøser hihi

Fed maskine- jeg har læst om den før - hvad kostede den? Glæder mig til at høre om den fungere som den skal..

xx

Engel sagde ...

Sikke dog en sag du har fået fingrene i - er spændt på at se om du får forventningerne indfriet, og bekræftet om man selv skal ud og investere :o)
det er nogle totalt skønne julekort du der har kreeret, super detaljer og flot opsætning :o)

Eva Dohn sagde ...

Flotte kort - i lækre farver :o)