onsdag, november 26, 2008

Kortudfordring hos Scrapsisters...

To kort har jeg fået lavet til denne omgang af kortudfordringen hos Scrapsisters. Man skulle lave et julekort som ikke var kvadratisk og derudover skulle der være mindst en cirkel + bånd på kortet.
Til begge kort er der brugt BG julepapir.

Scallopkanten på det første kort er lavet med MM slice (det samme er bladene, cirklen samt bogstaverne som er på det andet kort). Scallopkanten på det runde kort er lavet med mønstersaks. Jeg limer papiret bag cirklen og klipper bare langs kanten på øjemål.

13 kommentarer:

Karen sagde ...

De er godt nok flotte! SUper fed effekt med runde kort :)

Pia sagde ...

Waw super flotte kort og et sjovt skildpadde stempel, flot med måden du har lavet det runde i udfordringen på

Marolle sagde ...

hvor er de bare flotte !!

madamtridse sagde ...

Neej hvor er det nogle super søde julekort du har lavet.
Udfordringen er kanon flot løst. Det ser godt ud at du har klippet rund kanten. I frihånd flot gået, har selv prøvet, mit kort blev bestemt ikke firkantet.
Ih de skildpadder er bare så søde.:)
Du må forsat ha' en god dag.

Heidi sagde ...

ej hvor er de rigtig skønne dine kort er vild med det sidste ;O)

Karina sagde ...

Supersøde kort. Godt øjemål du har ; )

Pialine sagde ...

Lækre kort og god sammensætning og farverne er da super - Begge kort er jeg vilde med....
Knuzzer

Anne Bente sagde ...

kanon søde kort du har lavet.

Caroline sagde ...

Underbara julkort!

Karina sagde ...

Hej igen

Havde i en god weekend med spejderne? Fik i julet?

Mita`s hjørne sagde ...

Heisann...
Utrolig flotte kort...
Er bare innom for å ønske deg ei flott førjulstid...

Klem Mita...

Eva Dohn sagde ...

Flotte kort - og de der skildpadder er da bare for søde :o)

Charlie sagde ...

Skønne kort - og HALLO - du er da bare lige ret sikker på hånden hvis du kan klippe den kant med en scallopsaks på øjemål - det tror jeg ikke liiiige jeg kan.