torsdag, november 06, 2008

lidt af hvert...

Jeg lavede dette LO i går. Billedet af min søster er fra sidste år. Da jeg fik det nye Sassafras lass papir ind af døren viste jeg det ville passe perfekt. Jeg synes det kunne være sjovt at bruge forskellige thickers til titlen...

Dette kort er lavet til kortudfordringen hos scrapsisters. Man skulle lave sit eget mønsterpapir. Jeg stemplede balloner på akvarelpapir og lavede et fødselsdagskort.


Og så til sidst lidt musik...
Uhh jeg glæder mig til albummet kommer sidst på måneden!

6 kommentarer:

Marolle sagde ...

du er da blevet´rigtig god til de layouts :) det er også så lækkert det sassafras papir ;)
Det ser sk*de godt ud med det hjemmelavede papir, tror også jeg skal prøve det.

madamtridse sagde ...

Dit LO er rigtig flot en lækker opsætning. Ja det sassafras papir er super flot.
Kortet er super. Først troede jeg det var færdig lavet papir, indtil jeg læste hvad du hvade skrevet. :)
Det må prøves en dag.
God musik.:)

Mona sagde ...

Hejsan.

Tjekker din blog ud og synes at du er super dygtig!!

;-)

Anne Bente sagde ...

super flot lo og kort, i rigtig glade farver.

Linda sagde ...

flot Lo, det er du jo kommet godt igang med.-)
Sødt kort

Linda sagde ...

flot Lo, det er du jo kommet godt igang med.-)
Sødt kort