lørdag, november 01, 2008

Oktober måneds udfordring hos Scrapsisters....

I oktober måneds udfordring hos scrapsisters skulle man lægge vægt på fotografiet. Jeg valgte at lave et LO med et billede fra Berlin. Det er redigeret i Ligthroom. Jeg ville lave et LO som passede i farverne og stemningen i billedet og her er resultatet....
Skal lige sige at jeg var så heldig at vinde udfordringen. Der var ellers mange fine bidrag, så jeg er glad, glad, glad...



Har i set min Scrapsisters blinkie ude til højre? Og har du set det nye design på magasinet?

8 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Det var da et fantastisk flot layout. Smukt balanceret og virkelig med fokus på dit fine foto.

Pia sagde ...

Stort tillykke, det er også et kanon layout hvor alt matcher så flot og mange fine detaljer og alligevel er det billedet der er i fokus, supert

Heidi sagde ...

waw super flot og et stort tillykke ;o)

madamtridse sagde ...

Et stort tillykke det er også et super lækert LO du har lavet. Der er mange flotte detaljer på.
Dine jule kort er utrolig søde.:)
Du må forsat ha' en god aften.

Netti sagde ...

Det er også et virkelig flot layout, så tillykke med at du vandt.

Anne Bente sagde ...

tillykke tillykke, super lækkert lo

Charlotte sagde ...

Hvor er det flot! Meget smukt billede og pynt + farver er så fint afbalanceret. Tillykke med sejren! Godt gået :-)

MH72 sagde ...

Det er godt nok også et flot layout - og et super fedt billede!