søndag, november 30, 2008

Så er det snart december...

Jeg har været på juleweekend med FDF'erne her i weekenden. Vi har bagt julesmåkager, haft nissehuer på, lavet julemad, danset om jule"pinden", synget julesange og fået gaver... Det er den bedste måde at starte julemåneden på. Julestemningen var ved at drukne lidt i regn, blæst og kulde i går da vi var en tur på Kronborg (hold op hvor var det koldt!!!) - men vi fik hurtigt varmen igen da vi kom tilbage til hytten.

Jeg har lidt jeg ikke har fået vist her på bloggen.
Det første er et LO jeg lavede til Cecilies telefonudfordring hos Scrapsisters. Det er min søster og mig og vores mor. (det er mig til venstre...)

Dette kort har jeg lavet med inspiration fra Cecilies 1-2-3 udfordring ligeledes hos Scrapsisters.
Det er til min faster og onkel der har kobberbryllup i morgen.
Hav en god dag allesammen. Håber i kommer godt ind i december.

6 kommentarer:

Marolle sagde ...

har du selv lavet papiret på kortet ?? det er ihvertfald flot ;)
Rigtig flot layout, kan rigtig godt lide overskriften.
Rigtig god 1. december :)

Heidi sagde ...

lyder til du har haft en rigtig god jule weekend ;o)
Flot lo og skønt kort du har lavet

Rigtig god 1 december til dig ;O)

Karina sagde ...

Super flot LO. Det ser ud som om du aldrig har lavet andet...
God 1. december til dig.

madamtridse sagde ...

Det lyder som om det har været en rigtig hyggelig juletur med FDF'erne ,trods vejret. :)
Det er et kanon flot LO. Noget lækkert papir. Skønne detaljer. Det er en flot kort. Jeg vil også gerne vide om du selv har lavet det papir? Det er rigtig sødt.
Du må forsat ha' en dejlig 1 december aften. :)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Det lyder som om du har haft en dejlig weekend.
Super skønt kort du har fået lavet. Jeg er vild med farverne.
God 1 december.

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke nogle skønne basun kinder i havde :) Super flot LO, man kan overhovedet ikke se du er nybegynder i papirscrap, du er bare dygtig!
Totalt lækkert kort, det er jeg sikker på de blev meget glade for.