mandag, december 01, 2008

1. december...

Så blev det 1. december.
Jeg har brugt det meste af dagen på at være til kobberbryllup hos min faster og onkel. Men jeg har også fået købt pakkekalendergaver til min søster. Vi skiftes til at få en gave - i morgen er det min tur. Ihhh jeg elsker pakker!

Inden døre er det ikke så julet endnu. Her i huset bliver der først pyntet rigtig op efter den 7. Der har kæresten nemlig fødselsdag. Der er kommet hyacinter og stearinlys og så skal vi have sat nogle lys op udenfor en af de nærmeste dage.

Håber i er kommet godt ind i december derude!

7 kommentarer:

Karina sagde ...

Ej, en flot header og julet blog, du har fået lavet.
Du må lige fortælle i morgen, hvad du har fået af din søster. Hvor er du heldig, at have en søster, du kan dele din scraplidenskab med...
God december til dig.

Anne Bente sagde ...

åhhh så hyggeligt med kalender,og skønt med kobberbryllup, ha en god dag

Cecilie sagde ...

Det lyder som en rigtig hyggelig 1.december. Kobberbryllupper og pakker ;o)

Glædelig resten af december til dig.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Det lader til at du har haft nok at se til.
Glæder mig til at høre hvad du får i pakkekalender.
God 2 december.

madamtridse sagde ...

Sikke en super julet header du har lavet. Skøn snemand :)
Uh ja det er rigtig hyggeligt med pakkekalender. Jeg er spændt på at se hvad du har fået i pakkegave af din søster. :)
Du må ha' en dejlig 2. december. :)

Koselig koselig sagde ...

Så koselig med den pakkekalenderen du har med din søster. Det er hyggelig. Hører om flere som gjør det. kjempekoselig!
Endelig desember, snart jul, snart eksamen også (nå ja, 20 januar!) og i dag er det bare 3 uker til mamma kommer hit til oss.

Gratulerer til din kjæreste allerede på forskudd (så har jeg ikke glemt!)
I dag er det forresten helt hvitt hos meg. Det snødde i hele går og i store deler av i dag. Det er koselig!!! Har dere noe snø der du bor?
Klem

Pialine sagde ...

Sikke en lækker juleheader du har lavet - rigtig skøn snemand. Hvor dejligt at du har fået en pakkekalender ....dejligt med gaver hver anden dag - glæder mig til at høre om dine gaver.
Knuzzer