tirsdag, december 23, 2008

Glædelig jul allesammen...

Så nu er julen lige for døren. Jeg synes december er suset afsted, men jeg har da nået det hele. Julgaverne er købt og pakket ind, julekortene er skrevet (endelig) og jeg har kun aften-nattevagt i dag - så er det juleferie (helt indtil nytårsaften hvor jeg har tjansen igen - så kom nu ikke til skade derude!).

Jeg faldt lige over denne forleden dag - den anden side af juleidylen!

Jeg har ikke haft så meget tid til at være kreativ her i december, så det bliver godt med nogle fridage (også uden arrangementer), så får jeg forhåbentlig tid der.
Et par julekort er det da blevet til - de sidste i går tror jeg (selvom jeg godt nok har noget julepapir i overskud)



Tusind tak til alle der har været forbi min blog i det gamle år og især til dem der har haft tid og overskud til at skrive en kommentar - det luner virkelig. Glæder mig meget til at følge jeres blogs i det nye år til glæde og inspiration.
Til sidst vil jeg ønske alle en rigtig glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår.

18 kommentarer:

Pialine sagde ...

Glædelig jul og må du få et lykkebringende og et velsignet nytår.

Det er nogle lækre julekort du har lavet - supersøde detaljer og nu har du igen fundet nogle helt fantastiske tekststempler :o) Farvelægning er supergod. Det har været en fornøjelse at følge din blog med alle din flotte kreative ting.
Knuzzer
Pialine

madamtridse sagde ...

Hvor er de super flotte dine julekort. Nogle skønne stempler. Enig i at du er super godt til at fravelæggedem. :Ja de der tekststempler hvor har du dem fra, de er ritig søde.
Jeg synes også at det har været rigtig hyggeligt at følge din blog. Du laver så mange skønne kort og LO's. Meget inspirende.Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet i det nye år.:)
Du må ha' en skøn ferie.
Du og dine må ha' en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår.

Heidi sagde ...

super skønne julekort du har lavet og er vilde med teksten - er det stempler ? Glæder mig også til at se hvad du finder på i det nye år at lave af skønne ting ;o) Glædelig jul - og rigtig god vagt

Anonym sagde ...

Du ønskes også et rigtig godt og lykkebringende nytår. Håber på lige så meget inspiration fra din blog i det nye år (UHA håber ikke jeg ligger pres på dig)Jeg tager også lige en aftenvagt inden jeg er klar til jul. KH10na

Koselig koselig sagde ...

Kjære Sarah!
jeg ønsker deg og dine en riktig god jul og håper du får alt du ønsker deg, snø, masse deilig mat og bare kose deg veldig.
Jeg bare lurer på, hva spiser dere i Danmark til julemat på julaften? Svenskene har jo sitt julebord og her i Norge er det ribbe eller pinnekjøtt (eller torsk hos noen da), men Danmark har jeg ikke fått med meg ennå gitt... hva er typisk dansk julemat?

God jul :) Knus,fra Mette

Koselig koselig sagde ...

ps! Veldig fine julekort!!!

Karina sagde ...

Som altid super flotte kort.
God jul til dig og din familie.
Karina

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke dejlige kort du har fået lavet. Lidt har du da fået produceret.
Glædelig jul til dig og din familie også.

Cecilie sagde ...

Du må også have en rigtig dejlig jul, og et godt nytår. Forhåbentlig får du ikke for tralvt nytårsaften.

Dine julekort er super fine; jeg kender godt det med at have alt for meget julepapir. Hvordan mon det kan være, at det altid går sådan...?

Tanja sagde ...

Hej Sarah..

Vil også ønske dig og din familie en rigtig god jul, samt et lykkebringende nytår...

Scrapknuzz Tanja :o)

maria sagde ...

Super lækre kort du som altid har lavet.
Du ønskes en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.
håber vi ses til lidt scrap i det nye år :0)

Mona sagde ...

Glædelig jul og godt nytår!!

Knus

Stinne sagde ...

Hejsa og glædelig jul til dig og din familie. Tak for alle de søde beskeder du lægger på min blog fra tid til anden. Du skal vide at jeg nyder at kigge forbi din og hente inspiration. tak for de hyggelige timer vi nåede at få sammen i 2008

Juleknus
Stinne

angely sagde ...

SÅ søde fine kort. Dejligt at du blev klar. Rigtig rigtig glædelig jul til dig og dine kære.

Sofie Thomsen sagde ...

God jul Sarah!
... og ha' også et fantastisk NYTÅR!

Jeg nyder virkelig at følge med på din blog. Den er MEGET inspirerende!

Kærlig hilsen
Sofie

alfie sagde ...

Pragtfulde kort. Tænk hvis man havde brugt alt julepapiret op:0
God jul og godt nytår.

lam sagde ...

Også rigtig glædelig Jul og Godt Nytår til dig

Tillykke emd in plads hos scrapsisters og sikken nogle søde julekort, du har lavet

Majer sagde ...

Du ønskes et rigtig godt og lykkebringende nytår.
Ser frem til at følge din blog i det nye år.
Nytårshilsner fra Majer