torsdag, december 11, 2008

Kan i følge med...

Her i huset foregår tingene i ophøjet ro. Må sige jeg ikke har specielt lyst til at styrte rundt at lave alt muligt. Jeg tager tingene lidt af gangen.
Vi har fået afholdt Jacobs fødselsdag. Vi har pyntet op og sat lys op udenfor. Julegaverne er ved at blive planlagt og det er julebagedagen også!
Jeg har rigtig meget arbejde har optil jul - men har tilgengæld fri mellem jul og nytår (skal arbejde nytårsaften!)...

I weekenden var vi til julefrokost med kærestens arbejde her!
Det var helt fantastisk. Der var helt utroligt smukt, lysekroner og store lærreder på væggen med grøn natur (se billedet). Alle toiletterne var forskelligt indrettet - et med blomstret tapet og guld, et med sommerfugle overalt i loftet og et sort med en tyr og rødt lys. (+ et herretoilet)
Der var lyden af bølgeskvulp på alle toiletterne - ganske hyggeligt.
Maden var rigtig god - tiltider lidt for overvældende i smagindtrykket (så selv jeg der ikke er kræsen ikke kunne spise det). Men det er nu meget sund at blive ført lidt ud i ekstremerne. Det allermeste smagte rigtig godt. Og så var vinen fantastisk!

Her er lidt billeder...






Jeg har lavet et LO til november måneds konkurrence på Scrapsisters. Man skulle lave et LO om en mere eller mindre utraditionel tradition. OG så skulle der være en pyntet blomst og journaling på papirstrimler!
Inspireret af Karen valgte jeg også en hverdags"tradition" som jeg sætter stor pris på - nemlig at vi altid siger farvel til hinanden og især at Jacob altid kommer og kysser mig farvel om morgenen også selvom jeg sover...
Jeg var så heldig at vinde konkurrencen!

Tag at kig over på scrapsisters - December måneds konkurrence er allerede i gang samt en masse andet her i julemåneden!
Jeg skal på aften-nattevagt - så pas på jer selv derude og kør forsigtigt!

8 kommentarer:

Koselig koselig sagde ...

Wow det var en utrolig STILIG restaurant dere har vært på. Kikket inn på nettsiden deres også, utrolig lekkert!:)

Også må jeg skryte at du har en utrolig skjønn header på bloggen din nå til jul. Skikkelig fin! Har du laget den selv? Den var i alle fall utrolig koselig!!!

Ha en fin førjulstid og kos deg masse :)

Klem fra Mette

Marolle sagde ...

det lyder da til at have været en rigtig hyggelig julefrokost.
Og tillykke med præmien :)

Karina sagde ...

Flot layout, tillykke med at du vandt.
Det lyder da spændende med den restaurent.
Synes også at din header er rigtig flot.

Pialine sagde ...

Sikke en vidunderlig oplevelse du har haft på den flotte restaurant. Tillykke med at du vandt - flot LO og emnet er da ikke til at stå for :o) Fantastisk flot header du har fået lavet :o)
Knuzzer

madamtridse sagde ...

Tillykke med at du vandt. Det er også et rigtig flot LO. Sikken en sød tekst, rigtig romantisk. :)
Sikken en skønt sted at holde juleforkost. Hi hi jeg ville glemme,at spise med så mange skønne ting at kigge på. Selv på wc'erne. :) Jeg tror,jeg vil foreslå min mand at de skal holde julefrokost der til næste år.Vi damer er nemlig også med til deres juleforkost :)
Du må forsat ha' en dejlig
11. december aften

Netti sagde ...

Hold da op et imponerende sted i har spist..der ser vildt hyggeligt ud.
Det er et rigtig flot layout du har lavet..og tillykke med at du vandt.

Eva Dohn sagde ...

Rigtig flot layout du fik lavet. Og tillykke med dit "job" på scrapsisters :o)

Mona sagde ...

Hejsan

Jeg har lige meldt mig som fast læser af din blog - jeg har sagt det før men siger det gerne igen: Jeg er vild med din stil!!

XO