onsdag, december 31, 2008

Så er det nye år på trapperne....

December igennem har jeg ikke været så flittig her på bloggen. Jeg har heller ikke rigtig fået kommenteret særlig meget rundt omkring, men jeg har fulgt med derude i blogverdenen og nydt inspirationen, hyggen og alle julerierne.
Her kommer året sidste indlæg fra mig - med lidt af hvert...

Først et stemningsbillede fra forleden morgen hvor frosten bed og alting var smukt...

Jeg har haft en rigtig dejlig jul. Min søster har været på besøg og vi har været rundt til familie og på tur ud i verden, bl. andet tivoli og sverige.
Julegaver blev der også nogle af til mig. Ihh jeg elsker at få gaver.
Min kæreste havde købt dette superlækre kamera til mig. Jeg var ved at besvime da jeg pakkede det op. Havde kun regnet med en lille bitte gave som vi havde aftalt.
(mit er bare brunt istedet for sølv)
Jeg fik også en pung fra My walit. Det er rigtig flotte punge som man bliver i godt humør af at se på. Den ligner lidt denne her!
Jeg har også fået nogle Magnolia stempler (hvilket jeg også blev rigtig glad og overrasket over). Jeg har desværre nogle af dem - så jeg må lige få dem byttet.

Der var også noget tilbehør til min Slice under træet... (jaaaaa!) Bl.a. en stor glasskæreplade (Der er kun en lille med som standart). Og et design kort (+lovning på et til som bare var i restordre).


Jeg fik også nogle bøger. Bl. andet en om hvordan man fotograferer mennesker.

Der er også lidt flere småting som jeg dog springer over inden indlægget bliver for langt.
I går var jeg på posthuset og hente en læææænge ventet pakke. Jeg bestilte den for 3 (!) måneder siden som preorder - men der har været nogle problemer med at få nogle af tingene.
Men gode ting er værd at vente på. Prøv lige at se en gang!
October afternoon, crate paper, cosmpcricket, My minds eye, glitz osv... Der er noget julepapir imellem men det må blive til næste års julekort!
Til sidst en nytårshilsen til alle der kommer her forbi:


Jeg skal jo på arbejde i aften-nat så jeg håber alle får et godt og sikkert nytår!

15 kommentarer:

Karina sagde ...

Uha en lækker gavebunke og køb. Der er da en masse spændende, du kan gå i gang med ; ) Det glæder jeg mig til at se ; ) Ses vi til Scrapndream i Høje Tåstrup til febuar?
Godt nytår til dig.

Mutte sagde ...

Sikken en masse lækre gaver. Jeg vil også lige ønske dig og dine et rigtigt godt Nytår. Tak for det gamle år, det har været hyggeligt at følge med på din blog i år. På gensyn i 2009

Heidi sagde ...

mums så lækker ting du har fået dig ;o) Jeg var sørme også så heldig at få nyt kammera af min søde mand.
Rigtig god vagt og et rigtig godt nytår til dig og dine.

Mange nytårs knus Heidi

sonja sagde ...

Flot billed flotte gaver,du har da lidt at gå igang med.Godt Nytår til dig og din Familie...

Mita`s hjørne sagde ...

Heisann...
Er bare innom deg en snartur for å ønske deg et riktig Godt Nyttår...

Klem Mita...

Thanni sagde ...

Tusind tak for din nytårshilsen på min blog - vil osse ønske dig et rigtig godt nytår :)

Hulda sagde ...

Ønsker deg et riktig godt nytt år, Sarah! Så flotte saker du fikk til jul. :)

Rikke sagde ...

Hej :) eller godmorgen hedder det nok :)
tak for din hilsne også godt nytår til dig,håber du kom godt ind i det nye år..
den Slice maskine er det en du kan anbefale har luret lidt på den men ikke rigtig hørtfolk snakke om den
knus rikke

Pialine sagde ...

Wow sikke mange lækre gaver du har fået :o) Jeg vil også ønske dig og din familie et rigtig godt nytår.
Knuzzer
Pialine

Jette / ma11edina sagde ...

Hej Sarah.
Også rigtig godt nytår til dig.
Mums så mange lækre gaver du har fået :-)
Nytårshilsner
Jette

Netti sagde ...

Sikke en masse lækre gaver du har fået. Jeg er SÅ misundelig på det kamera!! og lækker scrappapir du har fået..de serier er også mine favoritter.
Godt nytår til dig.

maria sagde ...

wow en masse lækre gaver du har fået.
godt nytår, jeg glæder mig til at følge din blog i 2009 for du laver bare nogle flotte ting.

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke nogle skønne gaver du har fået. Jeg har også fået bogen "En amerikaners lidelser" :)
Rigtigt godt nytår til dig og din familie. Jeg glæder mig til at følge den blog her i det nye år!

Koselig koselig sagde ...

Hei Sarah! Godt nytt år og vel overstått som vi sier her i landet. Godt å høre at det ikke var helt superstressende på din jobb nyttårsnatten da!
Takk for at du svarte om maten, det hørtes ordentlig deilig ut med den danske julematen. Jeg skal sjekke ut linkene du ga meg og hm, jeg lurer litt på om ikke mannen i huset her må til å lage litt ;) hi hi
Gratulerer med din fine julegave (kamera) - er det ikke moro å få en sånn fiiin gave?! Helt fantastisk :) Kjærester er til for å lure hverandre hihi, det er min erfaring i alle fall. I år satte vi et tak på julegaven, det skulle ikke være stort, men vi gikk vel litt over begge to her i huset. Men hva gjør vel det?! Vi setter jo pris på hverandre, sånn er det bare :)

Ha en god helg, håper du har fri og kan kose deg masse!!!

Knus fra Mette

madamtridse sagde ...

Waoaw nogle lækre gaver du har fået i julgave. Nogel skønne scrappakker du har modtaget. Ja det var da værd at vente på. :)
Et rigtig godt nytår til dig også.
Du må ha' en rigtig god weekend.