torsdag, december 18, 2008

Scrapsisters Kreative team...

Tiden går og går - jeg har snart fået købt alle gaverne. Mangler kun 1 til min søster.... jeg når det nok!

Men nu til lidt scrap:

Jeg har været så heldig at få en plads på Scrapsisters Kreative Team sammen men nogle rigtig dygtige damer. Jeg synes det er et fantastisk magasin, hvor der hele tiden er udvikling og sker noget nyt. Jeg er super glad og stolt over at få lov til at være en del af det.

Vi skulle lave et præsentations LO. Da jeg ikke rigtig har nogen "stil" endnu og egentlig bare prøver noget nyt hver gang. Så jeg gik i gang med saksen og det kom til at se sådan her ud:

Du kan se resten af de fine præsentationer her!

11 kommentarer:

Marolle sagde ...

tillykke :) og fedt du er med på holdet nu også ;)
Og dit layout er bare super flot!!

Sofie Thomsen sagde ...

Det er et rigtig godt LO om dig selv du har lavet :O)
... og tillykke i Scrapsisters Kreative Team!

Julehilsner fra
Sofie

Karina sagde ...

Tillykke. Det er et skønt layout, du har lavet.

madamtridse sagde ...

Tillykke. Jeg synes det er et skønt BOM du har lavet. ;)
Du må ha' en rigtig god
19.december dag.

Heidi sagde ...

stort tillykke og super godt l du har fået lavet ,o)

Charlotte Ravn sagde ...

Tillykke og velkommen ombord, det er er skønt LO du har lavet :)

Netti sagde ...

Dit layout er superflot. Kan du heller ikke få blinkien til at virke. Det er som om min pludselig ikke virker?

Pia sagde ...

Tillykke og sikke flot og kreativt layout du har lavet. Du må have en god weekend.

Pialine sagde ...

Hej
Der ligger en lille jule award til dig på min blog. Så kig forbi min blog.
Juleknuzzer
Pialine

lam sagde ...

Tillykke med din plads i Scrapsisters Kreative Team! Super skønt layout i dejlige friske farver og med en sjov opsætning

Eva Dohn sagde ...

Tillykke, og super sjovt layout du har lavet - man bliver i godt humør af at kigge på det :o)