torsdag, januar 22, 2009

Et kort...

Det er faktisk sjovt at læse om alle jeres oplevelser og tanker om det at runde 30. Dejligt at så mange har det godt med deres alder - det er jo sådan det skal være.
Jeg har som sagt ikke nogle problemer med det at fylde 30. Synes faktisk mest bare det er et tal og en god grund til at invitere til fest! Men bliv endelig ved med at skrive, der er jo chance for at vinde en lækker blogcandy!

Jeg har sovet det meste af dagen i dag, efter aften nattevagt. Synes selv jeg var rimelig frisk her til morgen, men da jeg kom hjem var batterierne bare flade kl. 11. Så jeg tog mig en hvad jeg synes skulle være en lille lur og vågnede 5 timer efter!

Havde lidt lovet at hjælpe med nogle fodpaneler her til aften - men kæresten mente han godt selv kunne klare det. Så kunne jeg dimse lidt kort! (han er en skat!)
Et af kortene kan jeg vise her. Det er til en kollega der lige har fået en lille dreng. (undskyld billedkvaliteten - men det er vinter!)

Hav en god dag allesammen....

15 kommentarer:

Karen sagde ...

hold da op, det var da også modigt ikke at sove efter en AN! Uh gys og gru ved tanken om at jeg måske snart skal ud til den virkelighed igen..GYS! Godt man har yderligere 2 mdrs vikariat at løbe på :) NUTSKI kort, ih hvor bliver hun glad!

Karina sagde ...

Lækkert kort og flot med flere forskellige tekster...
5 timers powernap, så må du have trængt til det.!

Anne Bente sagde ...

åhhh, så skøn kort du der har lavet.

Pia sagde ...

Et rigtig sødt kort, lækkert stempel og dejlige farver du har brugt

Pialine sagde ...

Super lækker kort og er vild med den skrift - skønt stempel og flot opsætning.
Knuzzer
Pialine

Marolle sagde ...

rigtig sødt kort, du er bare så god til at farvelægge :)

Tanja sagde ...

Hvor er det bare et rigtig fint kort - et rigtig rigtig drenge kort... :o)
Jeg har tildelt dig en Award - for syntes du er mega kreativ...

Scrapknuzz Tanja

Heidi sagde ...

så sødt et kort ;o)

Rigtig god weekend

Linda sagde ...

Sødt kort, jeg har givet dig en award, kig forbi min blog

Gine !!! sagde ...

Så masse flott der er i bloggen din
TFS
og gratulerer med kommende 30 års dag....40 er verre :lol:

madamtridse sagde ...

Uh en lille lur på 5 timer så har det været tiltrængt. ;)
Det super sødt drengkort. Rigtig flot farvelagt. :)Jeg kan god lide de bogstaver du har brugt.
Du må forsat ha' en rigtig god weekend.

alfie sagde ...

Nuttet kort.
Trods dine ambivalente følelser overfor awards, giver jeg dig en til:).Håber at det går.:S Kik forbi min blog.

Pialine sagde ...

Hej igen - jeg har lagt en lille udfordring til dig på min blog ;o)
Knuzzer
Pialine

Cecilie sagde ...

Det er et rigtig kært kort. Jeg har fået en bestilling på et lignende kort, så måske kommer jeg tilbage for inspiration ;o)

disa sagde ...

h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片