torsdag, januar 08, 2009

Halløjsa...

Er i alle kommet godt ind i det nye år. Jeg havde en masse arbejde over nytåret og så rendte jeg lige ind i en ordenlig omgang forkølelse. Nu er jeg ved at blive rask så jeg kan nyde mine fridage. Har nemlig fri indtil mandag kl 16 (jaaaaaa!)

Jeg har ikke lige haft tid og lyst til at lave så meget scrap. Har dog fået shoppet lidt på nettet. Bl.a byttet de stempler jeg fik i julegave som jeg havde i forvejen. Det kom selvfølgelig lige lidt ekstra i kurven når jeg alligevel var der!


Jeg har nu fået lavet noget og det er invitationer til søsterens og min fødselsdag i slutningen af januar. kortet er 10x10 cm og 3 fløjet. synes det blev ganske sødt - synes bare at den slags samlebåndsarbejde er noget kedeligt.


Nu vil jeg kigge lidt på alt mit nye lækre papir jeg fik før jul og se om der ikke lige falder lidt inspiration af!

Hav en god dag allesammen!

11 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhh, ja de forkøelser, usjjj, men super lækkert kort der.

alfie sagde ...

Lækker invitation. Hvad hedder stemplet?

madamtridse sagde ...

En super flot invitation du har lavet. Ja hvad hedder det stempel og hvor er det fra??
Godt der er bedring med forkøelsen.:)
Du må ha' nogle dejlige fridage.

Karina sagde ...

Det er er flot kort, du har lavet. Samlearbejde er heller ikke mig! Jeg vil gerne lave mange kort, men helst ikke mange af det samme.

Kom så igang sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Kom så igang sagde ...

Et rigtig flot kort, du har fået lavet

Pialine sagde ...

Superskøn invitation du har lavet og lækkert stempel, hvor mon du har fundet det ;o) Godt at høre du er ved at komme over din forkølelese - ha nogle dejlige fridage.
Knuzzer
Pialine

sonja sagde ...

sød invitastions kort du har lavet,flot stempel.

Solrunn sagde ...

Godt nytt år 2009!!

Så søt kort du har laget;)

Det ligger en adward til deg i min blogg;) Håper du vil ha den!!

Ønsker deg en strålende helg;)

Betina Olesen sagde ...

Sikke en sød invititation... stemplet er da lige matchende til 2 x30.... kan rigtig godt lide dymostrimlen, den bryder godt..

Hygge fra Betina

Engel sagde ...

Sikke en skøn invitation du har kreeret... ER helt vild med farverne - og så ser det bare totalt godt ud med de 2 x 30 i sort og lige der!! Den er lige i øjet!! :o) Og så er det i øvrigt et totalt flot billede du har i din header på bloggen...!!!