onsdag, januar 28, 2009

Kortudfordring hos Scrapsisters...

Jeg har lavet dette kort til kortudfordringen hos scrapsisters. Man skal bruge mindst 3 stykker mønsterpapir samt knapper og bånd.
Kig endelig forbi scrapsisters og se om det ikke var noget for dig at lave et kort til udfordringen!

Stempel fra Whipper Snapper, mønsterpapir fra restekassen, bånd fra AC og knapperne kan jeg ikke huske hvor kommer fra...


I weekenden var jeg til 50 års fødselsdag og lavede der lige dette kort i en snæver vending.
Det er lidt svært at se men kortet er 3-fløjet og foldes derfor op.
Igen Whipper Snapper stempel og papiret er fra Crate Paper.

Hav en god dag allesammen.

10 kommentarer:

Karina sagde ...

Flotte kort, Sarah.
Ses vi på lørdag i Dreampapers eller den 7 til Scrap´N´Dream?

Heidi sagde ...

rigtig skønne kort du har lavet - rigtig god onsdag ;o)

sonja sagde ...

de er rigtig flotte,søde stempler.

Sofie Thomsen sagde ...

Ihh... hvor er de flotte!

... og du er blevet TAGGED! Se mere på min blog: sfthomsen.blogspot.com

Kh
Sofie

Pia sagde ...

Nåh hvor er det 2 søde kort i dejlige farver og lækre motiver

madamtridse sagde ...

Ih hvor er de skønne de 2 kort. De stempler er da bare for søde. Du må ha' en rigtig god onsdagaften.:)

Anne Bente sagde ...

åh... så søde kort, og så flotte motiver.

Eva Dohn sagde ...

Det er altså nogle super søde kort. Må vist have mig nogle af de stempler.

Karina sagde ...

Hej Sarah
Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Håber, at du bliver forkælet med en masse scrap.
Knus Karina

Charlotte sagde ...

Jeg er helt enig med de andre: Super søde kort. De stempler er bare for gode. :-) Teksten på det øverste kort "the gift of friendship" - er det også et stempel?? Det ser altså godt ud!
Og stooooooort tillykke med dagen i dag. Jeg håber du NYDER den og bliver fejret efter alle kunstens regler. :-)