mandag, januar 12, 2009

LO, October Afternoon og Award....

Der var scrapmaraton hos the scrap cat i går. Jeg fik lavet et enkelt LO. Man skulle lifte dette fantastiske LO. Jeg har liftet det ret tæt og stingene er syet i hånden, hyggeligt men hold da op et arbejde.
Jeg har brugt Weathervane-serien fra October Afternoon. Jeg elsker det mærke!!! Hvis du også gør det så kig med de næste dage jeg laver en lille blogcandy/konkurrence hvor man bl.a kan vinde 6 stk papir fra Weathervane serien... (det er et af hver). Du kan se dem her!

Jeg har fået denne award af tre skønne scrappere Madam Tridse, Alfie og Solrunn. Tusind tusind tak. Jeg er rigtig glad for den.

Denne bloggen invisterer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.
Så jeg skal vælge 8 nye!!! Jeg har det jo lidt blandet med disse awards. Jeg bliver super glad for at få dem og over at der er nogen der tænker på mig. Jeg synes bare også at det nogen gange griber om sig. Vi må se om jeg sender den videre en af de næste dage. (skal lige se om alle har fået den allerede)

10 kommentarer:

Kom så igang sagde ...

Det er super flot dit LO',men det har da også været et stort arbejde.

Karen sagde ...

ih hvor er det lækkert! Jeg elsker OA, det er klart favorit mærket :)
Er du stoppet med at digi scrappe?

madamtridse sagde ...

Et super lækkert LO. Flotte detaljer. Den opsætning vil jeg prøve. :)
Jeg er da lige blevet fan af OA papiret, sikke nogle skønne farver og mønstre der er i det.
Du må ha' en rigtig god aften

Heidi sagde ...

rigtig skønt lo du har lavet og det papir er da for lækkert - glæder mig til din candy som jeg da helt sikkert på deltage i ;o)

Karina sagde ...

Lækkert layout, du har lavet. Det ser godt ud med det håndsyede. Jeg er vild med October afternoon. Faktisk har jeg lige været på rundfart i netbutikkerne for at se, hvem der havde papiret. Papirsposen har stadig lidt. Kender du andre??

maria sagde ...

Super lækkert LO i skønne farver og opsætning

Cecilie sagde ...

Ums, et lækkert layout! Dejlige billeder og gode farver og ideer. Så fint.

Eva Dohn sagde ...

Lækkert layout!

madamtridse sagde ...

Hej Sarah
Jeg har lige lagt en ny award til dig på min blog. Så kig forbi. :)
Scrapknus Gitte

Pialine sagde ...

Dejlig LO - jeg har lige som Gitte lagt en ny award til dig på min blog;o)
Knuzzer
Pialine