mandag, januar 19, 2009

Så er det tid til BLOGCANDY!

Om 10 dage runder jeg de 30 år og det skal fejres med en blogcandy her på Sarahs Verden.
Jeg har sammensat en lille pakke med OA - weathervane papir, pink paislee alfabet, kaiser craft pearls og blandede journalingcards, knapper, blomster, stickers, bånd, rub-ons, stempelaftryk mm...

Jeg har overhovedet ikke noget problem med at fylde 30 (tror jeg nok!) men hvad med dig?
Skriv en kommentar om hvordan du havde det med at runde de 30 eller hvordan du tror du får det (hvis du er yngre) så er du med i kodtrækningen om pakken.

Sidste frist er torsdag den 29/1 kl 23.59

Jeg har også lavet lidt scrap. Jeg lavede den i onsdags til hyggescrap hos scrapsisters. Den er lavet med inspiration fra denne!
Jeg har brugt Crate paper - lemongrass. Bogstaver fra sassafras lass, BG og scenic route. rub-on fra Melissa Frances.


Hav en god dag.
Jeg skal til et lille eftermiddags seminar om den nye akut modtagelse i region sjælland.
Husk der er vinter bingo hos Scrapsisters i aften!

40 kommentarer:

jane sagde ...

hej sarah.. tak for en inspirenrende blog.. jeg er 28 og jeg har det fint med at fylde 30 om halvandet år. Alder er jo kun et tal, og man er jo ikke ældre end man føler sig.. og i mine øjne er 30 stadigt ungt..
Krydser fingre for candyen..
knus Jane

jane sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Karen sagde ...

Jamen altså Sarah, runder du også snart det hjørne? Jeg gjorde det i september og det gik FINT, no problemo! Jeg føler mig jo stadig som en 21 årig, så det går bra ;) Og det er jeg sikker på at det også gør for dig - tillykke på forhånd!!

Marolle sagde ...

tillykke på forhånd ;)
jeg har 5 år til jeg bliver 30, så jeg synes der er laaaang tid til. Et "mål" har jeg dog, at få min. 1 barn inden jeg bliver 30, tror du ik det er realistisk ?
30 er nok sådan et standpunkt hvor man lige tænker over livet en ekstra gang og om man nu er der hvor man vil være og har det man har ønsket sig osv. Jeg har ihvertfald altid tænkt sådan at når man er 30 så har man styr på sit liv, lol!! Så det ser jeg frem til ;)

Heidi sagde ...

Jeg har rundet de 30 for 5 efterår siden... først havde jeg det rigtig øv med det for syntes det er mere kone agtig ;o)) nu er ejg næste kommet over det - nok fordi jeg jo ikk kan mærke forskel(underligt ikk ha ha) og de ting der er fylder i mit liv idag gør at jeg slet ikke tænker på min alder i den forstand, som noget besværligt ;o))

Anonym sagde ...

Hej Sarah.
Til-før-lykke med fødselsdagen. :-)
Hmm.. tanker om at fylde 30 år.. selvom det er noget siden, jeg rundede det hjørne, er det der "fyldte mest" nok tanken om, at man som 30-årig bliver betragtet som voksen/gammel af alle dem på 15år - og det var lidt mærkeligt.. jeg var jo stadig 18 indeni ;-)
Tak for muligheden for at vinde en lækker blogcandy.
Venlig hilsen Tina.

Pialine sagde ...

Jeg har også rundet de 30 for laaang tid siden og så vidt jeg husker så havde jeg ingen problemer med det...næh det var straks være sidste gang jeg fyldte rundt som jeg stadig slet ikke kan forstå :o)...men du kan jo ikke løbe fra det *LOL*
Knuzzer
Pialine

daisy sagde ...

Hei, og gratulerer så masse med dagen! :)

Fortsatt er det noen år til jeg fyller 30. Dette er ikke en dag jeg gruer meg spesielt til, jeg mener at alder ikke spiller noen rolle. Det som er viktig, er hvor gammel man føler seg..!
Må imidlertid innrømme at jeg vel har satt 30 år som en slags indre grense for å bli "voksen" - da skal jeg vite hvor jeg er på vei. Kanskje også sitte med et barn eller to..! Så får vi se hva som skjer fram til da..! ;)

Igjen: gratulerer med dagen! Håper den blir fantastisk!!

scrapping jayne sagde ...

Hej snart 30 :-)
Jeg er idag 42 år, men føler mig tit ikke ældre end 25 :-) og andre gange kan man ikke løbe fra alderen specielt efter nogle glas rødvin. det blevet værre dagen efter... men ellers syntes jeg at det først var da jeg blev 30 at livet begyndte. jeg fik gjort op med fortiden og fandt ud af hvad jeg ville i fremtiden. så jeg kan kun sige at være i 30erne er en dejlig tid. håber du får en super dag. Dejligt initiativ du laver med at udlove gave til os andre. når det dig der har fødselsddag.. SNAART.. men stort tillykke håber du kommer til at nyde dagen...

rnielsen79 sagde ...

Pu ha Sarah, der ramte du nålen i høstakken. Jeg runder de 30 til april, og det er en dato jeg har det MEGET svært med. Der er så meget, som jeg gerne ville have nået, inden jeg blev 30.... men livet har lagt i overhalingsbanen, så jeg har kun nået det halve. Især ville jeg gerne have nået at være brud.... men sådan bliver det altså ikke. Til gengæld har jeg fået 2 raske og sunde drenge, og et godt job samt en uddannelse. Og det må da bestemt også tælle :-) Men altså, kunne jeg vælge at blive 25 igen, så valgte jeg klart det :-) Hjerteligt tillykke med fødselsdagen om 10 dage foresten.

Stinne sagde ...

Hej Sarah
uha det er 6½ år siden, men i den tid der er gået er jeg jo blevet mor til Elias, Gift med Jens, husejer osv. Jeg fyldte 30 en varm sommerdg hvor hele familien tog på Bakken. Det var en SKØN dag og selvom jeg nu nærmere mig de 40, så føler jeg mig stadig ung og frisk... Jeg tænkte ikke over det da jeg fyldte det .- levede bare videre i min 20+ rus. Livet bliver ikke anderledes fordi tallet ændre sig! TILLYKKE MED DAGEN "lige om lidt" Fed candy

alfie sagde ...

Hej og tillykke med de 30.
Ja det er også en del år siden at jeg fyldte 30. Jeg kan huske at det føltes godt at fylde 30 - havde fået mit første barn, havde uddannelse i hus og et dejligt job.

Lækker blogcandy:)

Henriette sagde ...

Stort tillykke med de snart 30 - kan kun tilslutte mig alle de andres kommentarer om at det bare ikke er så slemt som det lyder..
Man er ikke ældre end det man selv føler sig som...

Knus fra mig på et par og fyrre...

Netti sagde ...

Jeg havde ikke noget problem med at blive 30, men min søster var så humoristisk at hun gav mig et kort hvor der stod..næste gang er det 40!! haha. Nu er jeg så blevet 40 og det var ikke så fedt. Det lyder bedre synes jeg at sige man er i 30erne end i 40erne :)

madamtridse sagde ...

Jeg har ikke noget problem med alderen jeg er jo kun 24 øh måske kom jeg til at vende min alder om;)Mine drenge er 14 og 18 så ældre er jeg jo blevet. Men jeg synes godt det går stærkt efter drengene startede i skole. Men pyt med alderen så længe jeg ikke føler mig gammel og har mit gode humør, så er jeg glad. Alderen er jo bare et årstal på ens dåbsattest.
Du må ha' en rigtig dejlig fødselsdag. Et stort tillykke til dig og din søster på dagen.:)

Sikken en lækker blogcandy.
Skønt billede af simba.:) Det LO er super flot, jeg kan godt lide der er blankt papir, det tror vil jeg prøve en dag.:)
Du må ha' en rigtig god tirsdag.

Anne Bente sagde ...

åhhhh snart 30, ja det er længe siden her, lækker candy, og super flot lo.

Charlotte Ravn sagde ...

Lækker blogcandy, den vil jeg da gerne vinde ;)
Jeg synes det var hæsligt, at fylde 30! Jeg følte virkeligt, at mit liv var ved at være slut hihi!
Efterfølgende har jeg så rundet en gang mere og det var slet ikke slemt. Alder er en sjov ting, men man er aldrig ældre end man føler sig! Nogen gange er jeg ca. 5 år...når jeg ikke får min vilje fx. hihi

Heidi sagde ...

Tillykke med den store dag :)
Jeg syntes nu ikke det var så slemt at blive 30. Jeg føler mig dog stadig tit som en på 25 ;) Men Jeg syntes nu også at jeg er blevet lidt klogere på livet og mere stædig end da jeg var i 20'erne.
Ha' nu en rigtig god dag når du når så langt :D

Karina sagde ...

Tillykke med de snart 30. For mig er det bare et tal. Det var heller ikke vigtigt at blive 40! Det vigtige er at man er glad ; )

Mia sagde ...

Først super flot Lo... og tillykke med de kommende 30! Uha jeg frygter det godt nok lidt nok mest alt det peber - jeg runder til sommer

Pia sagde ...

Et flot og enkelt lo du har lavet. Det er rigtig mange år siden jeg blev 30 men det var ikke noget problem men 40 år så følte jeg at nu var jeg ved at forlade ungdommen på vej til at være midaldrende og det var lidt svært.

Helle sagde ...

Jeg synes heller ikke det var noget problem at runde de 30... som andre siger er det bare et tal.

Sødt enkelt LO med hunden...vild med din stil

Knus Helle
(tobaiskristian)

Else Slipsager Petersen sagde ...

Jamen tillykke med de 30 om 9 dage.

Jeg nød at fylde 30 og blive "rigtig" voksen! Jeg syntes heller ikke det var særlig hårdt at blive 40 år, jeg tror bare man skal nyde hver en alder for det, det er.

(derimod følte jeg mig rigtig gammel da jeg havde 20 års jubilæum på mit arbejde - mærkeligt - ikke?)

wildau sagde ...

Et stort tillykke med fødselsdag om ikke så længe.

Hvordan jeg har det med at blive 30....tjo jeg er idag 27, så har stadig lidt tid til at vænne mig til tanken, som for mig er med blandede følelser.
Et eller andet sted er det jo bare et tal og ikke nødvendigvis et udtryk for hvor man er i livet, men samtidig, må jeg også indrømme at det ligger en del pres på mig....havde jo forestillet mig at jeg ville være gift, have hus og alle de børn jeg skal have inden jeg bliver 30...selvfølgelig kan jeg nå det endnu, men kan ikke lade være med at føle at tiden er ved at rende fra mig. Håber ikke at du har det på samme måde.

De bedste hilsner

Marianne / Wildau

Anonym sagde ...

Tillykke med fødselsdagen om ikke så længe.
Jeg havde ikke noget problem med at runde de 30 år, syntes ikke at jeg kan mærke forskel mellem midt i 20`erne og så midt i 30`erne.
Det eneste der får mig til at tænke i år, er når jeg ser så store børnene er blevet.
hilsen Scrapfan

Fru Obenhaupt sagde ...

Hej Sarah,
Hmmm ja hvordan mon det bliver at fylde 30? MEGET MÆRKELIGT!!! Det er jo kun et par dage siden vi var 14 år og gik til halbal. At der så lige er kommet 16 år mere på er bare helt vildt skræmmende. Jeg er ikke vild med at skulle runde de 30, og omvendt så kan jeg ikke gøre noget ved det. Man må jo leve i nuet og få det allerbedste ud af det - uanset alderen.
Hilsen Barbara

Mona sagde ...

Tillykke Sarah og velkommeni klubben for os over 30!!

Jeg elskede at fylde 30- snart fylder jeg 35 og det glæder jeg mig også til!!

Da jeg fyldte 30 - følte jeg at min alder endelig passede til mit sind - om jeg så når jeg fylder 60 vil føle at mit sind stadig er 30...who knows?!!

Jeg oplevede, at det var lettere at blive taget alvorligt fagligt - hvor åndsvagt det end er. At være kvinde, kvik og leder er ikke altid let - slet ikke hvis man også er ung...

De sidste 5 år af mit liv har været smukke, vilde, hårde og udfordrende. Og de har været rolige ,dejlig og fyldt med skønne minder, som jeg håber vil vare ved langt forbi de 60 ;-)
OG det var først da jeg var forbi de 30 at jeg opdagede scrapbooking ..hihi

Så god fornøjelse - du vil elske dine 30'er!!

Betina sagde ...

Ha...30 år, uhhh hvor jeg frygtede det inden dagen oprandt. Men efter en kanon hyggelig surprice morgenmad med HELE den pukkelyggede, og en planlagt fødselsdag dagen efter, var det intet problem længere :O)
Jeg føler mig ikke så gammel, som jeg er. Men jeg tror også at det har noget med at gøre, at vi er så frie idag. Tænk bare hvis vores forældre havde siddet og leget med dimser, papir, stickers, racerbaner, playstations og fjernstyrede biler osv. De var blevet udelukket fra samfundet, men det er dejligt, at det er "tilladt" idag. Så 30 år eller ældre, det er intet problev for mig ;O)

Betina sagde ...

Ha...30 år, uhhh hvor jeg frygtede det inden dagen oprandt. Men efter en kanon hyggelig surprice morgenmad med HELE den pukkelyggede, og en planlagt fødselsdag dagen efter, var det intet problem længere :O)
Jeg føler mig ikke så gammel, som jeg er. Men jeg tror også at det har noget med at gøre, at vi er så frie idag. Tænk bare hvis vores forældre havde siddet og leget med dimser, papir, stickers, racerbaner, playstations og fjernstyrede biler osv. De var blevet udelukket fra samfundet, men det er dejligt, at det er "tilladt" idag. Så 30 år eller ældre, det er intet problev for mig ;O)

Anonym sagde ...

Hejsa, jeg fylder 38 i dag og synes egentlig at alder bare er et tal. Men jeg kan alligevel godt tænke "OK 40 om 2 år, der er s.. da et skarpt hjørne :o)" Jeg havde ingen "problemer" med de 30.
KH 10na

Charlotte sagde ...

Super flot blog-candy! :-)
Og layoutet med hunden til søs er lækkert. Jeg er vild med måden du har sat det hele op på og synes det pynt du har brugt er så flot.

Jeg havde INTET problem med at fylde 30 (og det skete for 8 år siden). Jeg holdte stor fest for 45 nære venner/familiemedlemmer lige til den lyse morgen. Højdepunktet på dagen var jo, at min mand faldt på knæ og friede til mig under festen! OJJJ manner! Super romantisk. :-)
Jeg synes faktisk det er underligt at jeg snart fylder 40. Det lyder så "stort" - og jeg er nok en af dem, der altid vil føle mig som en 25-årig. hehe!
Jeg håber du får en god 30 års dag.
God dag til dig.

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hej Sarah. Først et stort tillykke med de 30 år..... Selv er jeg igen blevet 29, hehe... Nej jeg nærmere mig snart de 40, men som da jeg fyldte 30, ser jeg det ikke som et problem. Jeg har nemlig lige præcis det liv jeg ønsker mig, så alderen betyder ikke noget... Vil da også lige sige at jeg følger din blog og er imponeret af dine flotte kort....

Sofie Thomsen sagde ...

Hej Sarah!
Ja, jeg må sige at jeg var "på en af toppene i mit liv" da jeg fyldte 30 år. Jeg var lige flyttet ind hos min nye kæreste (nuværende mand og far til mine 2 børn) og fik en grim grim lyserød olietønde sat op ude i "hans" forhave.
Han (kæresten/manden) lavede morgenmad til alle der kom til åbent hus denne morgen, hvor jeg fyldte 30... den eneste gang jeg har set ham stå og stege bacon OM MORGENEN... han må have været meget forelsket :O)

Rigtig god fødselsdag om et par dage!!!

Kh
Sofie

Linda sagde ...

30 år...ja det er længe siden, nu nærmer de 40 sig. Den dag jeg fyldte 30 tænkte jeg over hvad jeg havde nået i mit liv, jeg havde to børn på 3 og 6, en dejlig mand og godt job. Tiden flyver og jeg syntes egentlig at jeg stadig er UNG, men hold da op hvor er vores piger blevet store:-) Ha en rigtig dejlig fødselsdag.

Mette sagde ...

tillykke med de snart 30... jeg tror ikke jeg vil have nogle problemer med at blive 30, når den tid engang kommer (om 8 år), det er jo bare et tal :)

sonja sagde ...

fed blog candy du har,og stort tillykke med de 30 år. dejlig alder bare man har det godt så hviler man jo i sig selv,men som en skrev så er det dejlig man kan få lov til at lege endnu(bliver 58 næste gang men er stadig legesyg) knus og god fødselsdag.

kreakris sagde ...

Gratulerer med dagen som er på vei!!!
Blogcandy var jo ein veldig hyggelig måte å feire dagen på bloggen, men det er jo du og ikkje vi som skal få gave igrunnen:)

Eg har eit par år igjen til eg blir 30, men som du så tenker eg at det er jo berre eit tall. Har ingen 30-års-angst liggande på vent, og håpar eg fyller 30 med glede. Uansett kor gamle vi er blir jo det viktigaste å fylle livet med noko som gir meining og glede, og så får ein håpe at ein får mange gode år! Bloggen din er med på å spre glede, og du gir inspirasjon til å drive meiningsfull papirhobby. Takk for det, og god fødselsdag!

Anonym sagde ...

Stort tillykke med dagen lige om lidt. 30 år dejlig alder,jeg er i dag 43 og kan huske at jeg glædede mig vildt,havde en dejlig fest, som jeg nød i fulde drag.Børnene var ved at nå en alder hvor der igen kunne blive lidt "alene"tid. og det er jo altid rart, især når man som jeg gerne vil være kreativ. At fylde 40 var den rene svir..så glæd dig:)
Kærlige tanker
Lise-Lotte

Cecilie sagde ...

Jeg fyldte jo 30 for et par måneder siden, og jeg synes, det var en fornøjelse. 30'erne er de nye 30'ere ;o) Det eneste jeg tænker over ind imellem er det med ikke at have fået børn endnu, men det forventer jeg kommer på et tidspunkt, inden jeg fylder rundt næste gang.

På forhånd til lykke med fødselsdagen.

Betina Olesen sagde ...

Jamen tillykke endnu engang, men nu med den overståede ;-) håber at du havde en god dag....

Et rigtig sødt LO, og et skønt foto af hunden, var lige ved at tro at det var vores egen ;-)

Øjjjj... at blive 30, sntes jeg var skønt, glædede mig længe til dagen, og havde den skønneste dag... men syntes derimod at det var rædsomt at blive 40, men igen en super dag, og det gjorde hellere ikke ondt ret længe..

Hygge fra Betina/Hotcat