fredag, januar 30, 2009

Så er vinderen fundet...

Ja her til aften er vinderen af min blogcandy udtrukket. Min søster har været lykkens gudinde og hun har også spillet på ukulele og synget i mens jeg skrev sedlerne og foldede (hun er meget talentfuld):O)

Her er så alle lapperne med jeres navne...


Maria har sluppet ukulelen et kort øjeblik og snupper en seddel...

Og den heldige vinder er:

......

.....

.....

.....

Der var to Heidier med (og jeg havde lavet et mærke så jeg kunne kende forskel) men det er altså Fru Nielsen er løb med sejren!

Så tillykke tillykke - hvis du sender en mail (sarahs-verden(at)hotmail.com) med din adresse så kommer blogcandyen afsted til dig.

Over and out - jeg vil lave nogle bordkort for den står på fest her i dag lørdag!

9 kommentarer:

Heidi sagde ...

ejjj sikke en dejlig overraskelse jubiii siger jeg ;o)))))

Jeg sender en mail med det vuns og håber i får en super fest idag ;o)

Charlotte sagde ...

Tillykke Heidi! Fed blogcandy du har vundet :-)
Rigtig god fest i dag, Sarah! :-)

madamtridse sagde ...

Tillykke til Heidi.
Håber I havde en dejlig fødselsdags fest igår. :)
Du må forsat ha en rigtig god søndag.

Heidi sagde ...

hej igen...

Har en del der har problemer med at modtage mail fra mig pt. så hvis
du ikk har fået er min mail

taxa22@gmail.com

Hilsen Heidi

Solrunn sagde ...

WOW, nå har jeg vært å tittet på det du har lagt ut i bloggen din og her er det virkeligen mye flott;)
Gleder meg til å se hva mer du tryller frem.

Jeg har en Award liggende å venter på deg i bloggen min;)

Ha en strålende uke;)

Solrunn!!

Heidi sagde ...

Hej igen ;o)

Ja jeg kommer til crop på lørdag - så ville være dumt at sende med posten ;o))
Jeg er ikk så god til at kende folk så hvis du måske også gider at holde øje ;o))

Vi ses

kreakris sagde ...

Det ligg ein award til deg på bloggen min :) Ha ein fin dag!

Linda sagde ...

Hej Sarah.

Tillykke med fødselsdagen...også til din søster:-)

Hvordan kom bord kortene til at se ud??

disa sagde ...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,外遇,抓姦,尋人,徵信社,徵信,抓 姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信,徵信社,外遇,抓姦,尋人,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,尋人,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,情趣用品,情趣,抓姦