torsdag, januar 29, 2009

Tillykke til mig... (og Maria)!

Ja idag er det min fødselsdag og 30 år er jeg sørme blevet:O) Jeg havde aftennattevagt i nat - så jeg er blevet fejret hele natten ved at sygeplejeskerne holdt mig vågen, de synes jeg skulle have så meget ud af min fødselsdag som muligt. (der var nu også lige nogle patienter jeg skulle behandle). I formiddags var jeg lige forbi tandlægen (ja ikke det fedeste på ens fødselsdag - men når både man selv og tandlæge har travlt så må man jo tage hvad der er af tider). Så har jeg sovet lidt og til aften har jeg været ude og spise med min søster (som jo også har fødselsdag) og Jacob. Rigtig hyggeligt. Den "rigtige" fest venter vi med til på lørdag.

For at komme i fødselsdagsstemning vil jeg vise de lagkager som FDF'erne lavede i tirsdags. Vi holder altid lagkagemøde en gang om året da vi er tre ledere som har fødselsdag i dag.
Alle laver deres egen lagkage, da alle ikke er lige appetitlige! (ja det kan være at der er nogen derude der ikke rigtig har lyst til lagkage mere)



Husk chancen for at vinde min 30 års blogcandy udløber her kl 23.59
Jeg trækker en vinder i morgen.

14 kommentarer:

Karen sagde ...

TILLYKKE Sarah! Håber du har haft en dejlig dag :) Sikke nogle fine kager!

sonja sagde ...

flotte kager endnu engang tillykke.

Anonym sagde ...

Flot blog du har fået banket op her.
Hjertelig tillykke med de 30 år - tænk at jeg har overlevet jer 2 så længe.
knuzz mor

Cecilie sagde ...

Til lykke, Sara! Jeg håber, at du havde en dejlig dag, og at festen bliver en forrygende succes.

Det er en sød idé med lagkagefesten, og jeg tror, det er godt, at alle laver deres egen kage ;o)

Pialine sagde ...

Tillykke med fødselsdagen i går ....sikke du har haft travlt hele dagen. Godt at du blev fejret :o)
Knuzzer

madamtridse sagde ...

Et kæmpe stort tillykke til dig og din søster med jeres fødselsdag igår.
Skønne lagkager :)
Det lydet til at du er blevet fejret på bedstevis hele natten og dagen;),(lige undtaget tandlægebesøget);)

Charlotte sagde ...

Hold da op, sikke en lagkagefest! he he. Sjov ide, at lave sin egen kage. :-)
God dag til dig.

Koselig koselig sagde ...

Hei Sarah og søster! Jeg vil bare gratulere dere med 30 års dagen og ønske dere en skikkelig heidundrande morsom og fin fest i morgen lørdag!
Håper dere får masse hyggelige gaver og oppmerksomhet som seg hør og bør når man er blitt 30 år:)
Jeg ble kledd ut til ballerina og måtte danse i tåspiss-sko for hele selskapet når jeg ble 30. Hihi... det var en opplevelse :D
Men det var moro!
Ha en fin dag - Klemmer fra Mette

Marolle sagde ...

tillykke med igår :) lyder som om du havde en god dag selvom du var på arbejde

Pia sagde ...

Hip hip HURRA stort tillykke

Bitten sagde ...

Tillykke med fødselsdagen igår :-) Den der kage med musen på ville jeg nok undgå - ellers ser de skam ganske appetitlige ud :-)

Eva Dohn sagde ...

Tillykke tillykke - og sikke nogle læææækre kager ;o)

Netti sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. De lagkager skriger da på at blive scrappet :)

Mona sagde ...

Tillykke med de 30!! Og velkommen i klubben hihi

Knus