søndag, januar 04, 2009

Top 10 2008...

Inspireret af Cecilie kommer her mit favorit LO/kort fra året som er gået. Jeg kan ikke præstere 10 LO's så det bliver en blandet liste. Det er i helt tilfældig rækkefølge!

Først et kort i en lidt anden stil end jeg plejer...

Jeg elsker dette stempel fra Magnolia - så dette kort kom også med.

Et LO jeg lavede til et cybercrop hos scrapsisters. Synes godt om billederne og så er det dejlig roligt at se på!

LO lavet til Karens telefonudfordring hos scrapsisters - jeg synes man bliver helt glad af at se på det.

LO fra endnu en telefonudfordring - denne gang Cecilies. Med masser af slut 70'er stemning.

Et hängler kort -


Et julekort lavet til et cybercrop hos scrapsisters - jeg prøvede kræfter med et pop-up kort. Jeg blev rigtig glad for resultatet.

Et af mine allerførste LO. Lavet til fødselsdagsudfordringen hos Scrapcat - som jeg rent faktisk vandt. Jeg kan godt lide farverne....

Og så et julekort. Synes det blev rigtig fint med det runde!

Og til sidst mit præsentations LO til Design teamet hos scrapsisters.

Det var så min top ti. Rigtig sjovt at se alle jer andres rundt omkring på blogs'ne....

7 kommentarer:

Karina sagde ...

Jeg er så imponeret over dine LOer og du har endda lavet så få. Kan også rigtig godt lide dine kort i denne bunke, især det runde.

Marolle sagde ...

virkelig flotte ting, du er bare så dygtig :)

May-Britt sagde ...

Så mye fint du lager;-)

Cecilie sagde ...

Så fine ting; jeg synes det er super, du har mixet layouts og kort. Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på i 2009.

Tak fordi du legede med.

Pia sagde ...

Vild flotte ting du har lavet i 2008

Anne Bente sagde ...

hvor er det dog bare flotte ting du har lavet.

madamtridse sagde ...

De LO's og kort du har lavet er utrolig flotte. Du er super kreativ. Jeg finder altid en masse inspiration på din blog.:)
Du må ha' en god aften.