torsdag, februar 26, 2009

Dette LO lavede jeg til den sidste omgang telephonegame hos scrapsisters. Jeg har bare ikke fået vist det endnu. Den "leg" er bare så sjov. Det er altid spændende hvad der kommer ud af det hele...



Så har det jo været fastelavn og jeg var inde hos min søster. Så jeg måtte i Kælderen og finde noget udklædning. Så klovnen er min søster og mig med hat og skæg!

De her gamle neon-reklamer er bare fantastiske... Og ja det danske vejr er Gajol-vejr!


Hav en god dag allesammen.

Og til jer der var nysgerrige - så skal jeg 6 måneder i almen praksis.

7 kommentarer:

sonja sagde ...

flot Lo af dig og farmor,skøn udklædning.og kortene er bare så søde.det stempel af fiskeren må jeg spørge hvor du har købt det? ha en god dag.

Karina sagde ...

Det er et rigtig sødt og enkelt layout.

Pia sagde ...

Flot layout i dejlige farver og flot med bling swirl

madamtridse sagde ...

Et rigtig flot LO. Smukt og enkelt. Lækker swirls.:)
Herlige kostumer i har iført jer. Nice overskæg.:)
Du må ha' en god aften.

Mona sagde ...

Alme praksis - det lyder spændende men ikke så akut ;-)

Jeg er vild med dig iført overskæg hæhæ

Knus til dig søde Sarah

Helle Sahl sagde ...

Smukt...altså kortet, men i ser nu også søde ud.

Katarina sagde ...

Nice costume ;-)Håper du har det godt og at det går fint på studiene. Ser vi to er blitt "hedret" i Hendes Verden- sjovt:-)