mandag, februar 09, 2009

Scrap'n'Dream...

Halløj Allesammen. Jeg håber i er klar til en ny uge!
I weekenden var der som sagt scrap'n'dream. Super hyggeligt - men hold da op hvor var jeg træt da jeg kom hjem om aftenen.
Jeg fik lavet 3 LO.
Det første er med det nye BG papir Porcelain - ja lyserød er jo virkelig ikke mig, men jeg synes det er sjovt at udfordre mig selv og prøve noget nyt.

Det er er et jeg lavede på en time (incl indkøb). Det var også en udfordring til mig selv - synes det giver nogle andre ideer og resultater når man scrapper på tid!
Det sidste LO er lavet med Crate Paper og var mit bidrag til udfordring nr 1...

Faktisk har jeg lavet dem i omvendt rækkefølge på dagen (altså det lyserøde til slut).
God mandag allesammen...

19 kommentarer:

Heidi sagde ...

de er super flotte dem du fik lavet - og fik jo set det sidste "live" og er helt vild med det ;o)

Super ide med at scrappe på tid - måske jeg havde nået lidt mere så hi hi

madamtridse sagde ...

Waoaw nogle lækre LO's du fik lavet i lørdags. Det lyserøde blev kanon flot. Vild med opsætningerne i dine LO's og pynten.
Enig i at det er da en rigtig god ide med at scrappe på tid. Det må jeg prøve en dag.:)

Ann Cicilie sagde ...

Flotte layouts! Du mestrer da lyserød fint, du :D

Håper jeg snart får lokket deg inn til Jyderup ;)

Vet du forresten om det fine antikvariatet som ligger ikke langt fra sygehuset? Ved en SuperBestbutikk? Der er det mye lekkert å få hendene på!

scrapping jayne sagde ...

Super flotte LO´er du har fået lavet. Imponerende hvad du lige kunne trylle frem på en time. Måske man skulle prøve ...

Karen sagde ...

hej Sarah, jeg synes dit 1 times LO er alt for fedt - det må liftes :) Dejligt at det var en god dag..det kunne være man skulle overveje at begynde at scrappe igen LOL!

Cecilie sagde ...

Det kan godt ske, at du ikke umiddelbart er til lyserødt, men for søren hvor er det layout fint! Så skønt. Jeg har tøvet meget med at købe fra Porcelain, fordi jeg ikke var sikker på, at det var en serie for mig, men dit layout kan måske overbevise mig om noget andet ;o)

Jeg er også vældig imponeret over, at du har lavet tre layouts på samme dag. Jeg elsker at scrappe med andre, men det er ikke meget, jeg rent faktisk får lavet. Du er sej!

Pialine sagde ...

Hold da op fik du lavet 3 LO´er jeg er imponeret...og jeg er helt vild med det "lyserøde" det er superflot. Flot "set up" af Hammershus og lille ged.
...og tak for sidst.
Knuzzer

lam sagde ...

Nå så det var dig, der havde lavet det flotte layout med Hammershus. Det stod jeg længe og beundrede. De andre er også flotte og fyldt med skønne detaljer

Netti sagde ...

Jeg kiggede også længe på det fra Hammserhus - det er virkelig flot. Lyserødt kan du altså godt lave noget mere i...det er da superflot.

Helle Sahl sagde ...

Jeg er vild med alle tre layout du fik lavet. Hver på deres måde. Interessant at høre, du ikke er til lyserød. Det ser da ud til du er helt på hjemmebane.

Connie sagde ...

Hold op nolge flotte LOér du fik lavet i lørdags. Er vild med dem alle sammen, lækker stil og dejlige detaljer.

Og tak for sidst, det var hyggelig at mde dig igen.

Karina sagde ...

Hold da op, hvor fik du lavt meget. Jeg er heller ikke til lyserød, men det her papir er rigtig lækkert og det kunne jeg også finde på at købe. Flotte layouts alle tre.
Tak for sidst.

Mona sagde ...

Hej Sarah.

Tak for fødselsdagshilsnen!!!

Super fede LO's- af en der ikke digger lyserød, har du altså fået et super LO ud af det!!

jeg er vild med dit Lo; Hej lille ged. Super cool overskrift og dejlig Sarah stil!!

jeg glæder mig til at hygge med dig IRL igen!

Knus

Barbara sagde ...

Hvor er de bare fine. Jeg MÅ snart komme igang med at scrappe igen!!! Omend det for mit vedkommende dog bliver digitalt. De er virkeligt inspirerende.
Hav det godt og hils.
Barbara

sonja sagde ...

hvor er de flotte alle Lo'er,du fik da lavet meget. hav en god dag.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke nogle super lækre LO'er du har fået lavet. Bare jeg var så effektiv, men det kan jeg ikke prale af.
Fortsat god tirsdag.

Glennie sagde ...

Hold da op hvor fik du lavet meget, gid det var mig jeg fik ikke rigtig lavet noget helt færdigt.
men det er nogle skønne farver du har brugt og jeg tror at jeg kommer til at lifte et par ideer fra dig. håber at det er ok

Eva Dohn sagde ...

Flotte layouts. Hammershus-layoutet så jeg godt ligge på et bord til croppet, og jeg sagde til min svigerinde "prøv at se en god tolkning af skitsen" - og først nu ser jeg, at det dit :o)

Linda sagde ...

Rigtig flotte Loér, syntes den på tid er vældig fin.