søndag, marts 29, 2009

Convention...

Lørdag var jeg en tur på Fyn til convention. Min søster holdt mig med selskab og vi havde en rigtig hyggelig dag.
Det var super hyggeligt at hilse på nogle af alle jer dejlige damer derude...
Jeg fik handlet lidt (!). Havde set mig lun på nogle nestabillities - så det var primært det mine penge gik til. Fik dog også købt lidt papir, karton, nogle punches, en die, et stempel, blomster og lidt andre helt uunværlige ting.
Jeg fik faktisk også lavet nogle kort.



Det sidste kort her har min søster lavet - jeg har lovet at vise det på min blog!


VI havde også lavet nogle kort til skitsekonkurrencen - men skal lige havde taget nogle ordenlige billeder før jeg kan vise dem...

HAv en god uge alle sammen...

10 kommentarer:

Linda sagde ...

Hej Sarah.

Tak for sidst...hyggeligt.
Super flotte kort I fik lavet.
Jeg har lige fået lavet et reste kort...vises i morgen.

Helle Sahl sagde ...

Mums. De er virkelig lækre. Jeg har været helt misundelig på jer der har været afsted denne weekend. Håber i har haft en god weekend.

Tanja sagde ...

Hvor er det nogle flotte kort I fik lavet... :o)
Lyder til det var en rigtig god dag...
Scrapknuzz Tanja

Glennie sagde ...

Hvor blev dine kort bare fine. tak for en hyggelig dag i lørdags.

Engel sagde ...

Sikke nogle imponerende og skønne kort.. jeg mistede helt pusten. Det første er super elegant med den titel...! Rigtig flot! glæder mig til at komme tilbage og se mere.. Er helt vil med dit farvevalg i dem alle...

Trine Emdal sagde ...

sikken nogle fantastisk smukke kort du har lavet de er super flotte

Eva Dohn sagde ...

Rigtig søde kort. Og hyggeligt du besluttede dig for at komme til Fyn :o)

sonja sagde ...

hvor er de bare yndige alle som en,og stemplerne er bare så søde.hav en god dag.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Rigtig gode kort alle 3. Også din søsters (det må du godt sige til hende)
Glæder mig til at se jeres kort fra konkurrencen.

Netti sagde ...

Sikke nogle flotte kort du og din søster har lavet. De ser virkelig godt ud.