søndag, marts 22, 2009

Ihhh hvor det går....

Ja nu kommer der sørme endnu et indlæg fra mig.
Min lillesøster afholdte sin fødselsdag idag. Jeg har egentligt et kontantprincip der hedder at jeg ALDRIG giver penge i gave (med mindre der er en bestemt ting folk ønsker sig penge til). Min søster ønskede sig penge til en Roskildebillet - og da hun ikke ønskede sig andet, måtte det jo blive penge.
Derfor måtte jeg lave et kort der kunne komme nogle penge i - og her er resultatet.
Jeg har brugt et Magnolia stempel fra den nye forårspakke og papir fra Cosmo Cricket.

8 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Absolut nydeligt. Altid inspirerende med nye produkter.

Karina sagde ...

Lækre friske farver, du har brugt.

Heidi sagde ...

super lækkert kort i skønne glade farver ;o)

Rigtig god søndag

Engel sagde ...

Skønt kort - super lækre farver... er vild med pengelommen på indersiden.. det er bare en perfekt detalje... Rigtig skønt kort...! Tak for inspirationen :o)

JULIE K sagde ...

Det var ett søtt kort : )

Pia sagde ...

Super flot og gennemført kort, lækre farver

Netti sagde ...

Hvor er det et flot kort, men hvad mener du med en Roskildebillet?

madamtridse sagde ...

Waow en skønt fødselsdagskort. Lækre farver og detljer. Hvor er det nye stempel super sødt.:) Kanon god ide med at lave en lomme inde i kortet. Det skal jeg huske.
Tak for dine søde kommentar på min blog.:)
Du må ha' en rigtig god weekend.