mandag, marts 09, 2009

Shopping med stort S...

Den sidste uge har jeg været med svigerforældrene, kæresten og min søster i Sverige på vinterferie. Jacob stod på ski, men jeg hyggede mig og slappede af.
På vejen hjem gjorde Maria og jeg holdt og tog en ekstra overnatning i Göteborg. Der var stempel og scrapmesse og det ville jeg nødigt gå glip af.

Jeg fik købt en kæmpe bunke af lækre ting!

-karton (sort, hvidt og kraft)
-bogstaver
-gamle papirer (bla med gammelt kort over häjredalen hvor vi lige havde været på ferie), bingokort, jordbær, øjne og bling og andre småting.
- glossy accents (til 59 svenske kr = ca 40 kr)
-EZ-mount *(koster under 30 danske kroner)

Jeg købte kun ganske lidt papir - men synes dette fra Prima er rigtig fint, derudover fra Belle Boulevard og scenic route.

Fantastiske nye bogstaver fra Sassafras lass



Masser af fine små blomster!


Der røg også nogle Magnoliastempler i kurven. Bl.a nye påskestempler.

Sjove struktur stempler fra tingtura.se

Og til sidst lidt af et kup synes jeg selv. Har overvejet lidt tid om jeg skulle have en revolution, men har ikke lige fundet det rigtige tilbud!
Det fandt jeg så på messen 899 svenske kroner (600 danske), det var incl en lidt ubrugelig die.
Da søsteren så tilbød at betale halvdelen - så var der ikke rigtig nogen tvivl længere.
Jeg var nød til at eje nogle af de nye 4x8 alfabeter - de er for skønne.
Og da jeg oveni købet fandt 12" platformen til 180 svenske kr (=120 kr)
Så følte jeg virkelig jeg havde gjort et kup!

For det ikke skulle være nok så hentede jeg også en pakke på posthuset i dag.
Masser af lækkert nyt Cosmo cricket papir + lidt dims og bogstaver!

17 kommentarer:

Tanja sagde ...

HOLD da fast en masse lækre lækre ting og det er da noget af et KUP med revolutionen... :o)
Måske man skulle overveje en tur til Sverige på et tidspunkt..
Scrapknuzz Tanja

Henriette sagde ...

Waw, sikke en masse skønne ting du er kommet hjem med... Rigtig god fornøjelse med det alt sammen..

Pialine sagde ...

Hold da op sikke en høst - og sikke mange lækre ting - skønt bare at kunne købe når den svenske kurs er så lav. Glæder mig på dine vegne.
God fornøjelse
Knuzzer
Pialine

Rikke sagde ...

øj hvor ser det godt ud... tillykke med det hele.. især din nye maskine mums

Mette sagde ...

hold da op en masse gode godter :)

Heidi sagde ...

så super lækker sager du har fået med dig hjem mums siger jeg bare ;o)

Heidi sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Charlotte sagde ...

Nøøøøøj! Her er der godt nok en masse lækkert. Hyg dig en masse med ALLE dine nye scrappasager! :-)

Marolle sagde ...

ej en masse lækre ting. Hvor har du shoppet i Göteborg ??

Anonym sagde ...

Hey supershopper, wow du har købt nogle fede ting. KH 10na

sonja sagde ...

wauw nogle lækre ting du fik købt,hvor er de søde magnoliastemplerne,er ikke misundelig ,ha en god aften

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke alle de ting. Der er godt nok blevet shoppet igennem. Så gør det jo heller ikke noget at det var billigt ;0)
Ha en god aften.

Linda sagde ...

WAUH Sarah, du har virkelig shoppet igennem.
Super god pris på den revolution, det ville jeg også ha gjort hvis jeg ikke havde den.

Lykke til med alt det nye..

Eva Dohn sagde ...

Uh la laaa en masse lækre ting!

madamtridse sagde ...

Mums nogle lækre scrapting du har få Shoppet.:) Rigtig god fornøjelse.:)

Mona sagde ...

uhu!! Lækre ting og heldige dig!!

Og sikke fine kort!!

God søndag!

Ann Cicilie sagde ...

Du fikk kjøpt "litt" ja :D

Woooow, masse lekkert!