fredag, april 17, 2009

Anderledes doodling...

Disse to LO's har jeg lavet til en artikel på scrapsisters magasinet. Egentligt skulle jeg kun lave et enkelt LO, men jeg blev så grebet af det at jeg var nød til at lave to. Faktisk kunne jeg lave mange flere for det var helt vildt sjovt at lave... Så er du bare det mindste nysgerrig så bare se at komme i gang. Det er lettere end man tror og man bliver grebet af det.

Til det første LO ville jeg lave noget farverigt og lidt skævt da jeg synes det passede til billederne. Jeg har bare taget en masse papir og klippet forskellige former og så doodlet på dem.




Det andet LO er lavet med 1 stk hvidt karton, et billede og så sort pen og akvarelblyanter. Jeg lavede en hurtig skitse over hvad jeg kunne tænke mig og så gik jeg i gang med at tegne (brugte blyant først). Synes faktisk resultatet blev godt og det var faktisk ganske let at lave.




God weekend allesammen...

11 kommentarer:

Henriette sagde ...

Super seje - og anderledes :O) - LO's. Er meget imponeret over at du har tegnet det meste selv..

God weekend
HH

Helle Sahl sagde ...

Fine layout. De er rigtig sjove. Anderledes... og jo, det tror jeg jeg vil prøve.

Karina sagde ...

Åh ja, hvor er de flotte og kreative. Jeg er især imponeret over det nederste. Fedt!

Majer sagde ...

Hvor er de sjove og super kreative!!

/Majer

Charlotte Ravn sagde ...

Wow hvor er de flotte Sarah! jeg er da helt vild med især det nederste. Du er super dygtig!

Eva Dohn sagde ...

Ej hvor er de bare flotte og til at blive i godt humør af :o)

Tanja sagde ...

WAUW hvor er de LOér bare rigtig flotte... :o)
Det øverste med en masse lækker detaljer og dims...
Jeg er virkelig imponeret over at du selv har tegnet - SEJT gået...
Scrapknuzz Tanja

Rikke sagde ...

nøøøj det nederste er flot, send lige lidt af de evner til mig... wauu super godt gået

Rikke sagde ...

nøøøj det nederste er flot, send lige lidt af de evner til mig... wauu super godt gået

Heidi sagde ...

ejjj hvor er de blevet flotte og sjove syntes jeg - ser da super ud ;o)

ps. er så nysgerri efter at høre hvad det er for en ny telefon du har fået, som tager så gode billeder????

Rigtig god søndag

Marianne sagde ...

WOW hvor er de flotte begge to. Total skøn doodling.