tirsdag, april 07, 2009

Cybercrop hos Scrapsisters...

I weekenden har der været cybercrop hos scrapsisters i anledning af deres 1 års fødselsdag her i april. Der var rigtig mange gode opgaver. Jeg gik lidt til og fra mellem scrapværelset, haven og det gode vejr, samt almindelige gøremål. Heldigvis var der laaang afleveringsfrist på de fleste opgaver så jeg fik også lavet nogle i går. Det var super sjovt at være med- jeg blev i hvert fald udfordret.

Opgave 1: udfra en lækker skitse. Papiret er fra den nye penny lane serie fra MME - super kvalitet. Prima blomster og bling. Og lækre thickers samt stickers fra doodlebug.

Opgave 2: Mambo nr 5: man skulle scrappe det 5 billede i stakken! Det var så det her af "svigermor" - eller Jacobs Ruth som hun hedder herhjemme.
Der var tidsfrist på denne opgave, da jeg kom ind fra havearbejde var der kun 50 min tilbage. Synes måske ikke det er helt færdigt - så der bliver nok tilføjet et par detaljer hen af vejen.
Crate paper har jeg brugt!

Opgave 3: Her skulle man svare på nogle spørgsmål. Faktisk rigtig sjov at lave. Billedet havde jeg taget da vi var i Sverige i Marts. Ved ikke hvad der fik mig til at fremkalde det - men det var heldigt for jeg synes det passede perfekt hertil.


Her til sidst et billede af min scrapplads. (Elsker det sted - og jeg har virkelig virkelig ikke lyst til at flytte fra det nogen sinde!)


Hav en god dag alle sammen.

8 kommentarer:

Koselig koselig sagde ...

Hallo Sarah! Først av alt, god påske til deg :)

Nydelige kort du har laget, og jeg må si at arbeidsplassen din var jo bare kjempeflott da. Ryddig og fint. Hm... jeg tør ikke vise fram noe her ;) *ler*

Pialine sagde ...

Halløjsa hvor har du været kreativ :o)
Opgave et er helt fantastisk sat op og super lækre farver.
Opgaver to - det er altid spændende hvilket billede man får fat i på sådan en opgave - flot LO.
Opgave tre lyder som en supersjov øvelse og du løste den må en sjov og kreativ måde. Lækkert scraproom du har, jeg kan godt forstå du aldrig vil flytte :o)
Knuzzer
Pialine

Helle Sahl sagde ...

Hold da op du fik lavet meget lækkert. Jeg er specielt vild med det første layout som bare er smukt. Fedt at du har sat et billede på af dit scrapværelse. Eeeelsker at kigge med. Det ser også lækkert ud og dejlig ryddeligt.

Kristin sagde ...

Guri, det var et fantastisk hobbyrom! Skulle gjerne hatt et slikt selv! ;)

Kortmanitove sagde ...

Hei, takk for hyggelige ord i bloggen min... da fant jeg jo veien hit også! Du lager flotte kort og LOér, jeg har kikket litt innover i bloggen din;)
Og for et herlig scrapperom du har! Skjønner godt at du trives der inne ja...
Ha noen flotte fri-dager.
Tove

Jette / ma11edina sagde ...

Ja, det var nogle sjove og udfordrende opgaver! Dit 1.LO er SÅ skønt, det virker næsten som om blomsterne på billedet "gror" ud over LO´et! Quiz LOét er jeg også vild med, der ser godt ud med alle de forskellige jornalingtags til spørgsmålene. Og ja, DEN scrapplads ville jeg heller ikke af med!! Rigtig god påske!

Connie sagde ...

Skønne LOér du har fået ud af opgaver. Jeg syens også det var nogle gode opgaver, men jeg er stadig i gang med opg. 3 ;O( Håber den bliver færdig idag.

Rigtig god påske, Sarah. Ses vi i aften i Dreampapers???

Majer sagde ...

Hvor er de nogle fine ting du har lavet til Cybercroppet. Dine blomster på det første LO, passer bare perfekt til billederne.

Gåd påske :-)