søndag, april 26, 2009

Det var en dejlig dag igår...

I går var jeg en tur i Silkeborg til fødselsdagscrop med scrapsisters. Et rigtig hyggeligt arrangement, med godt selskab og skønne omgivelser. Mens jeg var til crop var Jacob på visit hos hans fætter. Bag efter gik vi en tur i den gode hver. Det var tiltrængt efter at have siddet stille hele dagen.
Simba ville virkelig virkelig gerne en tur i vandet.
Jeg fik lavet 2 kort til croppet. Det er nogen jeg har lovet at lave til min sivgerinde, som skal bruge dem til konfirmationer. Det var egentlig Jacob som tog i mod beskeden - det ene er til en dreng - det andet glemte han lige og høre hvem var til. Så jeg har lavet et metroseksuelt/unisex udgave af et kort! håber det kan bruges:O)


Jeg har brugt hängler stempler (stempel på akvarel papir og farvelagt med Derwent akvarelblyanter), sassafras lass papir og bogstaver er QK: dragonfly og chik-a-dee
Hav en god uge alle sammen. jeg skal på lejr og kursus hele den kommende uge så her bliver nok lidt stille!

10 kommentarer:

Tanja sagde ...

Sejt at I tog turen til Silkeborg for at kommet til fødselsdags crop... :o)
Det er nogle flotte kort - lækre detaljer...
Kan du have en god uge.. :o)
Scrapknuzz Tanja

jane sagde ...

super dejligt at møde dig igår Sarah.. Det er nogle dejlige kort du har fået lavet og nøøj hvor vi hyggede os igår.. jeg syntes nemlig også at det var en super hyggelig dag.. !!
Dejligt at I havde taget turen over.. og håber at se dig igen.. måske til SAM?

sonja sagde ...

Flotte flotte kort du fik lavet.Dejligt at hilse på dig i virkeligheden,ja det var en hyggelig dag i silkeborg igår.ha en god dag..

Anonym sagde ...

Hvor er det nogle fine kort. Nu har jeg fået et nyt behov, jeg er helt vild med chik-a-dee alfabetet. Godt at høre at i hyggede jer. KH 10na

Connie sagde ...

Super flot kort, Sarah.

Ha en go tur. Håber vejret holder.

Engel sagde ...

Sikke nogle super skønne kort du har fået kreeret. Er helt vild med farverne i Konfirmand 09.. !

Helle Sahl sagde ...

Super søde kort. Det hængler stempel er mit yndlings. Skønne alfabeter du har.

Marolle sagde ...

hvor ville jeg bare gerne have været med, det lød bare super hyggeligt. Flotte kort du fik lavet :)

Linda sagde ...

Som altid nogle flotte kort du fik lavet. Ville gerne ha deltaget .... anede ikke der var træf

Netti sagde ...

Tusind tak for godt selskab i lørdags. Det var enormt hyggeligt :)
Flotte kort du fik lavet..med Glossy accent ;)