søndag, april 19, 2009

Jeg har fået post...

Jeg har fået post... Ebay er en dejlig ting men kan også være et lidt dyrt bekendtskab:O) Jeg har længe gået og kigget på denne QK sommerfugl - men har hver gang tænkt jeg hellere ville bruge pengene på noget andet. Nu fandt jeg den på Ebay til en god pris - så selvfølgelig skulle jeg have den. Jeg har også købt nogle Nestabillities - de er så fede...


Jeg var selvfølgelig nød til at lave et kort. Jeg har lavet det til StampArtic 2. april udfordring.
Man skulle lave et kort uden købt pynt (stempler, udstansninger og lidt bling er tilladt)!
Det kom til at se sådan her ud.


Disse Punches har jeg fået i præmie i scrapsisters fødselsdagsbingo. Jeg var så heldig at vinde 2 gange. Tusind tak de er super lækre og lige noget jeg kan bruge.


Hav en dejlig dag allesammen.

12 kommentarer:

Karina sagde ...

Lækre ting du har købt på Ebay. Jeg har ikke handlet der endnu. Det er måske også meget godt for min økonomi; )
Flot kort, du fik lavet af dine nye varer.
Tillykke med præmien.

Pia sagde ...

Super lækkert kort og tillykke med de fine præmier og det lækre ebay køb

Clausewitz sagde ...

Parabéns pelo excelente blog. Sou o Clausewitz e gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer um pouco sobre o Brasil. Abração

madamtridse sagde ...

Hvor er det et rigtig fint kort du har lavet.
Nogle skønne ting du har købt på E-bay.:) Tillykke med præmierne fra scrapsisterbingo. :)
Du må ha' en rigtig god søndag.

Bente sagde ...

Så nydelig kort!! Helt enig med deg om E-bay.... der er det mye fint å finne:=)

Tanja sagde ...

Sikke et flot kort... Den sommerfugl er da BARE for fed... :o) WAUW nogle lækre ting du har fået købt dig på ebay - jeg er også vild med at handle på Ebay, men det bliver bare tit så pokkers dyrt....
Scrapknuzz Tanja

Majer sagde ...

Lækre ting du har købt og et skønt kort du har lavet!

Tillykke med bingopræmierne, det er da nogle fede punches :-)

Netti sagde ...

Jeg holder mig at gode grunde laaangt fra Ebay :) Men lækre ting du har købt..og den sommerfugl er da for fed.
Superflot kort du har lavet. det ser godt ud med sommerfuglen og blomsterne.
Fed præmie du fik.

Helle Sahl sagde ...

Uh ha nogle lækre ting du har fået. Ønsker mig også flere nestabilities. Prøver at styre mig lidt.

Kortet er bare super fint. Jeg kan faktisk godt lide ideen med at lave kort der ikke skal for meget dyrt indkøbt pynt på. Du har fået mange fine detaljer med. Den sommerfugl er skøn.

maria sagde ...

Sikke nogle skønne ting der er landet i din postkasse.
Super skønt kort du har lavet :0)

eba sagde ...

OJ! Det var et nyydelig kort! :)

Jorunn sagde ...

ÅÅÅÅÅÅÅså nydelig!!! Herlige farger og sååå lekker den sommerfuglen var!!!
Takk for at du deltar!

Klem,
Jorunn