mandag, april 20, 2009

Jeg har haft besøg...

Jeg havde besøg i weekenden af nogle herlige scrap-damer... Tina, Betina, Marianne og søster Maria. Jeg havde ikke mødt nogen af dem før, men da vi bor i samme område synes vi det kunne være hyggeligt at mødes. Og det var det også - altså hyggeligt. Rigtig meget tid gik med snak, inspiration og gode råd. Jeg fik da også lavet lidt - det meste efter at de andre var gået.

Jeg har haft fat i reste kassen til alle 3 kort. Stemplerne er Gorjuss girls fra funky kits. De er super søde - men håret er lidt svært at farvelægge.




Hav en god dag allesammen.

13 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor er det nogle søde kort og de stempler er da bare rigtig søde ;o)

Ja det er skønt at mødes med andre scrapper og kan dele ider mm. med ;o)

Rigtig god mandag aften

Tanja sagde ...

Hvor er de kort søde og jeg er vild med de stempeler.. :o)
Det er altid hyggelig at være sammen med andre når der scrappes..
Scrapknuzz Tanja

Marianne Brødbæk Møller sagde ...

Hvor er de flotte dine kort, og som jeg sagde i lørdags, er jeg vild med din detaljerede farvelægning af håret, og farvesammensætning på hele kortet ;-)
Vi ses, knus Marianne

Majer sagde ...

Hvor er det en god idé at mødes med andre (også selvom man ikke kender dem), der har samme hobby :-)

Fine kort du har lavet.

Sofie sagde ...

Sikke nogle dejlige kort og hvor er det da bare et fantastisk stempel du har der, det ønsker jeg mig:0)

Knus

Sofie sagde ...

Sikke nogle dejlige kort og hvor er det da bare et fantastisk stempel du har der, det ønsker jeg mig:0)

Knus

Helle Sahl sagde ...

Du laver nogle super søde kort. Den pige er helt vildt nuttet. Jeg har også tænkt at det hår ser svært ud, men du har farvelagt de smukt med dybde.

Charlotte sagde ...

Sikke nogle søde kort! Har ikke set de stempler før. :-)
Ja, det er herligt at mødes med andre omkring scrapperiet. Også selv om man ikke kender dem i forvejen!
God tirsdag til dig.

Marolle sagde ...

hvor lyder det bare hyggeligt :)
og nogen vildt flotte kort du har lavet! kunne være jeg også skulle gå en tur i restekassen snart :)

Karina sagde ...

Som altid harmoniske og flot farvelagte kort fra dig.
De stempler er da for skønne! ; )

Eva Dohn sagde ...

Flotte kort. Man kan ikke se, at du skulle have haft problemer med at farvelægge håret - det er rigtig flot.

maria sagde ...

Som altid har du lavet nogle super lækre kort og hvor er det stempel dog bare skønt

sonja sagde ...

Skønne skønne kort,mega sød stempel.hav en god dag...