torsdag, april 23, 2009

Kort i massevis....

De sidste par dage har jeg lavet kort i massevis... Grunden til det er dette: Cancerkort. Berit laver kort som hun sælger til fordel for foreningen af cancerramte børn. Det er jo et utroligt godt formål - som jeg virkelig gerne vil støtte. Så inspireret af en tråd hos the scrapcat, er jeg gået i gang med at lave nogle kort til Berit som hun kan sælge.
Jeg har valgt at lave kortene i 10 x 15 - da det gør det lidt billigere i kuverter. Jeg havde også en del 8,5x11 inch bazzil-karton som jeg gerne ville have brugt. Derudover er det lidt hurtiger at lave kort i denne størrelse...
Jeg har været på den helt store inspirationstur, lavet kort uden stempelmotiver - og også forsøgt at lave nogle til mænd!
Jeg har faktisk kun brugt mønsterpapir fra restekassen (og endda kun den med de mindre stykker = mindre end ½ ark). Det er indtil videre blevet til 32 kort! Det er nok det for denne gang - jeg har lidt travlt i den kommende uge....

Her er nogle billeder af alle kortene...


Hvis nu du tænker du da også lige kunne lave et par kort - så samler Ragna kort sammen på the Scrapcat (du skal være logget ind for at læse tråden). Der kommer måske også en kasse man kan komme kort i til SAM.

9 kommentarer:

Karina sagde ...

Er du da vimmer, Sarah, hvor har du lavet mange. Det er jo en helt års produktion, du har lavet. Nå ja, en års produktion for mig, ikke for dig. Det ved jeg godt ; ) : )
Jeg har allerede afleveret til Ragna og tager nok resten med til SAM.
Du må have en god dag.

Tanja sagde ...

HOLD da helt op Sarah... Du har godt nok lavet en masse, men total sejt gået af dig... :o)
Jeg regner også med at skal igang med at lave, men eksamensopgaver og betillingskort tager næsten al min tid.. Men jeg kommer stærkt tilbage... :o)
Scrapknuzz Tanja

sonja sagde ...

puha bliver helt forpustet når jeg ser hvad du har fået lavet af kort,de er virkelig flotte og til en god sags tjeneste.ha en god dag

Marolle sagde ...

rigtig god ide og støtte op om :)
og hvor har du bare været effektiv !!

Eva Dohn sagde ...

Hold op du har været produktiv! Flotte kort, og hvor er det bare en god ide!

Marianne Brødbæk Møller sagde ...

Det må jeg sige Sarah, du har godt nok været effektiv. De er rigtig flotte, og så går de til et rigtig godt formål ;-)

Berit Bilde sagde ...

Jeg har igår modtaget din pakke med dine rigtig flotte kort og materialer.
Tusind tak for det hele. Alt falder i god jord! Jeg synes der er masser af flot papir imellem, som jeg glæder mig til at omdanne til kort :-)
- og dine kort er jo også inspirerende for mig, men de er sikkert væk, inden jeg får set mig om.
Tak for din indsats og bidrag!

Berit Bilde sagde ...

Jeg har lige lyst til at lægge den kommentar at jeg allerede havde solgt 25% af de kort, du har sendt mig, inden klokken var 12 idag :-) Så du skal ikke være i tvivl om, at dine kort får ben at gå på.....

Anonym sagde ...

Ja, selvfølgelig kommer der en kasse til scrap-a-mania, hvor vi samler kort (og andet...) ind til Berit!

Lisbeth