mandag, april 13, 2009

Så er jeg tilbage...

Så er jeg tilbage fra påskeferie. Så nu er min lille konkurrence slut. Billederne er taget med mobilen og det er også med den jeg har blogget - utroligt at det kan lade sig gøre...
Det har været rigtig hyggeligt at så mange af jer ville være med til at gætte.

Som rigtig mange af jer har gættet på har jeg været en tur i

Skagen

Det har været rigtig dejligt. Super vejr og masser af afslapning.
Jeg vender tilbage senere med resultatet af lodtrækningen til min lille konkurrence.

4 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Hi hi nu må jeg have ny mobil.

madamtridse sagde ...

Hold da op nogle kanon billeder du har fået taget med mobilen. Sådan en mobil må jeg ha' ;) Så har man da altid sit kamera med sig.:)
Du må nyde den rest af påske der er tilbage.:)

Heidi sagde ...

waw - med mobil... super billeder, absolut et nyt behov tror jeg ggg hvad er det for en mobil ????

Charlotte sagde ...

Sejt at man kan blogge via mobilen! Og billederne du har taget undervejs i SKAGEN er gode! - kan ikke se de er taget med en mobil.
Velkommen hjem igen.