onsdag, maj 13, 2009

Halløj...

Som det meste af den danske befolkning var jeg til konfirmation her i weekenden. Det var på Hørby Færgekro - et rigtig dejligt sted på Tuse Næs, vejret var skønt og her kommer lidt stemningsbilleder...




Jeg har også fået lavet et par kort. Dette med papir fra MM og magnolia stempel. Blomster fra Prima og Papirloftet (uha de har rigtig mange lækre blomster!). Bladene er QK. Tekststempel fra Hero Arts.

Årets sidste konfirmationskort (tror jeg). Igen papir fra MM


I weekenden skal jeg til SAM. Glæder mig rigtig meget.
Ses vi! (husk og kig forbi og sig hej hvis jeg ikke ser dig!)

14 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Dejlige forårsbilleder og skønne kort. Ja de blomster fra papirloftet kan man ikke få for mange af. Jeg har endnu ikke nogle af de ny farver, men... Jeg er helt vild med konfirmationskortet.

Pialine sagde ...

Skønne stemningsbilleder og flotte kort og lækre tekst stempler :o)
Vi ses på SAM, men jeg kommer "kun" et smut om lørdagen.
Knuzzer
Pialine

Heidi sagde ...

skønne kort og så dejlige billeder ;o) jeg kommer desværre ikk til SAM denne gang mennnnnn satser på til efteråret ;o) Rigtig god fornøjelse

sonja sagde ...

Hvilke skønne billeder og nogle søde kort...

Henriette sagde ...

Flotte kort du har lavet - og sikke et flot vejr til konfirmationen..

Kommer forbi SAM et smut lørdag. Måske jeg kan kende dig fra bloggen her.. ??

Connie sagde ...

Total lækker kort.

Vi ses sikkert på SAM.

Birgitte sagde ...

Hvor er det nogle flotte kort!!!

Marolle sagde ...

hi hi jeg har også lige taget billeder af den ene syren busk fra min have igår ;)
super flotte kort!! jeg har også luret på de blomster fra papirloftet...

madamtridse sagde ...

Ej nogle skønne billeder. Uh syrener dufter bare så skønt.:)
Ih sikke mange skønne kort du har lavet. Jeg er ret vild med det øverste. Skønne farver. Dine stempelaftryk er super farvelagt.:)
Gi'r du et kursus?:)
Dit "me" LO er jeg helt vild med. Enkelt og super flot. Kanon :)
Jeg ved ikke om jeg kommer til SAM. Men hvis jeg gør så er det kun en smuttur.:)
Men du må ha' en rigtig dejlig weekend på SAM.

maria sagde ...

Som altid super skønne kort du har lavet :0)
vi ses i weekenden :0)

Pia sagde ...

så fint konfirmationskort, lækre farver, jeg skal også til SAM men er utrolig dårlig til at genkende folk IRL, så det er ikke fordi jeg ikke vil sige hej.

Anonym sagde ...

Igen nogle superflotte kort. Jeg kommer desværre ikke til SAM.ØV. Men jeg håber i får en rigtig god tur, med masser af sjov, shopping, kreativitet, hygge, snak, god mad og alt hvad der hører til SAM. Glæder mig til at se hvad du får lavet og købt ;o)Rigtig god weekend.
KH 10na

alfie sagde ...

Lækre kort - farvelægningen af magnoliastemplet er bare så flot - er det med derwent akvarel?

Netti sagde ...

Lækre billeder du har taget og sikke flotte kort.
Kan du have en dejlig weekend til Sam..jeg kommer desværre ikke.