onsdag, maj 27, 2009

Kort Cybercrop...

I søndags var der kort cybercrop hos scrapsisters. Desværre var jeg på landevejen hele den dag på vej hjem fra Frankfurt. Heldigvis var der laaang afleveringsfrist på rigtig mange af opgaverne, så selv om jeg brugte det meste af mandag eftermiddag og aften på at kigge ud i luften, så fik jeg alligevel lavet to kort.

Det første kort er til bonusopgave som gik ud på at lave et kort i det tyske flags farver gul-rød og sort. Heldigvis måtte der godt være lidt andre farver med også...
Stempel fra hängler, papir fra melissa Frances og AC. blomster fra prima, metaldims fra Unik scrap og bling fra Kaiser crafts. tekststempel fra Hero arts.

Andet kort er til en lift opgave. Denne opgave var jeg så heldig at vinde ved lodtrækning.
Stempler fra Tingtura.se. bogstaver fra doddlebug.


Kun 2 arbejdsdage og så er der 3-dages weekend. Og kæresten er væk fredag-lørdag så kan jeg helt selv bestemme hvad jeg skal lave!
Hav en god dag allesammen.

4 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Flotte kort. Jeg er fuldstændig vild med det nederste. Funky!

Barbara sagde ...

Hold da fest, hvor er det fedt det nederste kort! Dem skulle du lave nogle flere af!

Tanja sagde ...

Hvor er det nogle flotte kort du har lavet - jeg er også vild med det nederste....
Scrapknuzz Tanja

Eva Dohn sagde ...

Rigtig flotte kort. Er især vild med det nederste, men er også imponeret over hvordan du fik grejet et kort i "tysker-farver".