lørdag, maj 30, 2009

Kort hurlumhej udfordring...

Scrapsisters kører her i weekenden en kort hurlumhej udfordring, hvor man skulle trække 15 kort. Hver kort så for noget - og ud fra det skal man lave et LO.
Jeg trak disse kort:

Det betød følgende:
Ruder. 6: hvid baggrund og hvidt i mønsterpapir, 8: Røde nuancer, konge: noget grønt
Klør. es: et styk pynt (rub-on), 3: eyelets, knapper el brads, 6: magic mesh, 7: stof eller blonde, 8: bling.
Hjerter. 5: distress på billeder, 7: printet tekst
Spar: 2: mønster papir som baggrund (det er fra Crate), 5: mindst 3 billeder, konge: ALTID i overskrift.
Derudover havde jeg en Joker:= del af sang som titel (fra sangen du og jeg)
Jeg havde også spar dame den har jeg ikke brugt. (rundt el. ovalt) - man måtte udelade optil 5 kort.
Ovenstående var tilladt alt andet ikke (ud over bogstaver).

Det er en rigtig sjov udfordring - men virkelig også en udfordring når det lige pludselig er en masse regler.
Især titlen voldte mig nogle problemer - noget fra en sang og ALTID skulle indgå!
Hav en god pinse allesammen

5 kommentarer:

Tanja sagde ...

Lyder til at være en rigtig god udfordring med de forskellige regler som kortene har..
Det er blevet til et rigtig flot LO - Lækre billeder og nogle skønne detaljer.. :o)
Fortsat god pinse..
Scrapknuzz Tanja

Marolle sagde ...

synes du har klaret opgaven super godt !
jeg blev også færdig med mit igår aftes, så jeg skal pgså have uploadet det idag. Det var sjovt med en udfordring, men uha jeg er altså ikke god til alle de regler der.

Cecilie sagde ...

Det kan ske, at du synes, det var svært - men for søren, det er et flot layout! Det er skarpt og frækt - og rigtig lækkert designet. Sådan!

Helle Sahl sagde ...

Vildt flot. Det ser ud som om du har leget med detaljerne og ikke haft det svært. Super fin måde du har kavet titlen og fremhævet ALTID.

God pinse

madamtridse sagde ...

Waow hvor et det LO helt fantastisk. Vild med opsætningen. Det ser kanon ud at du har titlen "rundt" billedet. :)Super kreativt. :)
Du må forsat ha' en rigtig god pinse