fredag, maj 08, 2009

Layouts....

Jeg har nogle LO's fra Scrapsisters Fødselsdagscybercrop som jeg ikke har fået vist her på bloggen.
Min løsning på opgave 7, Hvor opgaven lød på: Beskriv dig selv med alfabetet.
Jeg har brugt papir fra Sassafrass Lass og massevis af Stickers alfabeter...

Dette er til opgave 5: "Don't judge a book by it's cover". Man skulle tage en tilfældig bog og slå op på side 182 og vælge 3 ord, som skulle bruges i overskriften.
Derudober skulle man bruge sværte og noget, der signalerer en bog (ugle, briller, bogsider, en masse små bogstaver)
Jeg greb nærmeste bog der var "stolthed og fordom" og her er et udsnit af siden
og sådan kom Lo'et til at se ud! (måske ikke så bog eller "stolthed og fordom"-agtigt). papiret er fra AC, bogstaver fra AC, doddlebug, MM og pink paislee

Til sidst opgave 8: En scrapsisters udfordring! Man måtte kun bruge grøn, brun, pink. turkis, hvid, sort og ingen andre!!!
Derudover måtte man kun bruge: Bånd, Thickers, Bling bling, Dymo, Punchinella, Glimmermist, Journalingspots, Hæfteklammeklips, Dyr og Swirls.
Opgaverne var rigtig gode - men jeg blev godt nok udfordret undervejs. Men det er det jeg elsker ved den her hobby!
Hav en god st. bededag!

5 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjj hvor er de lækre alle sammen, utrolig flotte farver.

Heidi sagde ...

skønne loér du har lavet og er helt vild med det sidste - SUPER GODT ;o)

Fortsat rigtig god fredag/bededag

Tanja sagde ...

Hvor er det nogle flotte LOér du har lavet... :o)
Jeg er helt vild med det første - kanon farver og opstilling...
Kan du have fortsat god weekend..
Scrapknuzz Tanja

Pia sagde ...

super flotte layouter, det med alfabetet og alle farverne er rigtig flot løsning

Linda sagde ...

Rigtig fine LOér du har fået lavet. Jeg er på udkig efter flere Thickers, de er jo super gode....se bare på dine kreationer:-)
God weekend