mandag, maj 04, 2009

Lidt af hvert...

Først et billede af rigtig arbejder kampånd! Jeg synes det er helt fantastisk. Det er fra i fredags, nede ved vores fdf-hus. Der er også andre der bruger pladsen og i dages anledning blev den røde fane fundet frem. Læg mærke til de blå arbejdsbukser.

I dag har jeg lavet nogle ting til scrapsisters som jeg jo selvfølgelig ikke kan vise endnu. Jeg har også lavet et enkelt konfirmationskort som jeg ikke har fået taget billeder af endnu.
Tilgengæld kan jeg vise dette kort som jeg lavede i fredags. Min lillesøster synes det var meget mærkeligt at alle mine kort er fødselsdagskort (næsten) - der kom der til at stå "thinking of you" på dette her. det er et stempel fra Hero arts og fantastisk let at stemple med. Papir fra Sassafrass lass igen!


Og så er der endnu en gang kommet post til mig - jaaa... Det er faktisk noget jeg bestilte helt tilbage omkring min fødselsdag og nu har det endelig fundet vej til mig. (viste godt at jeg skulle vente på det)...
Det er en masse super lækkert papir fra Crate, MME (penny lane) og Pink paisley, samt masser af bogstaver fra pink paisley.
Jeg glæder mig så meget til at arbejde med det. Skal på kursus de næste 3 dage så der er programmet fuldt. Så det må vente.

Hav en god dag allesammen.


9 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Super lækkert kort og stempel. Jeg synes altid det er svært med teksten.

Umm en lækker pakke den var da vist værd at vente på.

Pialine sagde ...

Lækkert kort med supergode farver - ja enig man kan ofte forfalde til at skrive tillykke på et kort :o) Lækker pakker - glæder mig til at se hvad du får ud af den.
Knuzzer
Pialine

Tanja sagde ...

SUPER flot kort og det er nogle lækre detaljer du har fået på... :o)
Sikke en kanon, fed og lækker pakke du har fået - hmmm den var vist værd at vente på... :o)
Kan du have nogle gode kursus dage..
Scrapknuzz Tanja

Cecilie sagde ...

Det var da et forrygende lækkert kort, Sarah! Så lækkert.

Og sikke en pakke - det ser fantastisk ud. Der er til masser af timer af sjov i den.

Jeg tænker på dig, og jeg kommer snart stærkt igen.

Knus fra Cecilie

Anne Bente sagde ...

wawww total flot kort, og sååå flot farvelagt.

Engel sagde ...

Lækkert kort... og sikke en pakke... der er mange timers glæde der...!

Karina sagde ...

Flot kort i et dejlige farver. Lækre sager du har anskaffet dig!

Netti sagde ...

Flot kort du har lavet og sikke da en masse lækkert papir og dims. Det er da næsten helt ondt ikke at kunne røre det i de næste 3 dage :)

Mya sagde ...

Ih et fint kort. Rigtig lækker farvesammensætning. Lækre sager du har fået dig, gid det var mig :)

God Weekend