søndag, maj 17, 2009

Og vupti så var weekenden væk...

Hold da op - denne weekend er gået helt usandsynlig hurtigt og jeg er godt træt. Det har været en rigtig rigtig god weekend til SAM, et helt i gennem vellykket arrangement. Det var så hyggeligt at få snakket, handlet og hilst på alle jer skønne scrappere derude.

Jeg fik også scrappet en lille bitte smule.
Lørdag fik jeg på 12 timer lavet 1(ET!!!) kort. Papiret er det nye fra BG - wisteria.


I dag fik jeg lavet et LO. Jeg lavede det her til formiddag - men fik lige pludselig lidt travlt da jeg skulle på kursus kl 11.15. Men her er resultatet. Jeg var så heldig at jeg vandt konkurrencens for LO's!
Jeg må lige kigge lidt på det, det kan godt være der skal fikses lidt med bogstaver mm.

Kan i have en god uge!

9 kommentarer:

Karina sagde ...

Super flotte ting du nåede at lave ; ) OG tillykke med at du vandt, det er også lækkert det layout. Hvad vandt du i gave? ; )
Ved du hvem der vandt kort konkurrencen? Jeg så nemlig ikke resultatet, da jeg gik en halv time før lukketid...

Helle Sahl sagde ...

Ja jeg tænker også, hvad vandt du? Og tillykke. Både kortet og layoutet er super flotte. Tror jeg må lifte kortet for netop de papirer i den serie havde jeg svært ved at bruge, men de er så smukke sådan der.

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt at høre du har haft en god weekend.Super fine ting du har fået lavet. Men det er rigtigt, man er ikke særlig produktiv til disse arrangementer ;o). KH 10na

Trine Emdal sagde ...

Hej igen noge smukke ting du har lavet
det er altid så dejligt og insprerende og kigge forbi din blog.

Linda sagde ...

Flot stykke arbejde på 12 timer...godt du ikke skal leve af det;-)
SÅÅ lækkert et LO, kan godt forstå det gav en præmie

Eva Dohn sagde ...

Flotte ting du har fået lavet. Men 1 kort på 12 timer??? du er værre end mig :o)

Charlie sagde ...

Hej - ved ikke om vi fik hilst på SAM (jeg var der kun om lørdagen) man kan se vi har fælles bekendte (Cecilie) så jeg ville lige gå herind for at sige hej. Det er et fint og sødt kort hvor der er kælet for detaljerne og 12 timer går jo hurtigt i godt selskab, jeg fik selv kun dimset rundt med et dobbelt LO i samme tidsrum, så velkommen i klubben. Mægtig fint LO du fik lavet om søndagen.

Mona sagde ...

Sikke et fint lille nyt menneske- Lo'et passer perfekt til fotoet - super dejligt!!
Håber vi ses snart IRL.
Knus

Cecille sagde ...

Hej Sarah

Ja det var en rigtig hyggelig weekend. Et kort - tja, men du sad nu heller ikke meget på din plads ;-) Der blev vist shoppet igennem - tror også jeg shoppede halvdelen af tiden og scrappede den anden halvdel. Tillykke med 1. pladsen - det var også et superflot LO.

KH Cecille