lørdag, maj 09, 2009

Scrapsisters kit og konfirmationskort...

I scrapsisters shop kan man købe nogle super lækre minikits. Jeg har fået lov at lege lidt med det der hedder Funky town.
Det var super fedt at arbejde med.
Jeg elsker udfordringer, derfor havde jeg bestemt at jeg udover kittet kun ville bruge karton, alfabeter og ganske lidt mønster papir.
bloggen kan du se noget af det jeg fik ud af kittet.
Men hold øje med shop, blog og magasin for der kommer mere på et senere tidspunkt!

***************************************************

Jeg har også lavet et par kort til året konfirmationer. Det første til en pige. Jeg har brugt et af mine yndlingsstempler fra magnolia og papir fra MME.

Det andet kort er til kærestens nevø som skal konfirmeres i morgen. Papir fra Glitz og MM, pil fra OA, stjerne fra Sassafrass lass, bogstaver fra jenny bowlin og doddlebug.


Hav en god weekend allesammen.

12 kommentarer:

Henriette sagde ...

Skønne kort du har lavet, Sarah.
Hun er da bare skøn hende med blomsterne - syrener, er det måske..

Også et fint drengekort..

Fortsat god dag...

Tanja sagde ...

Sikke nogel skønne kort du har lavet... :o)
Hun er rigtig sød hende magnolia pigen med blomsterne..
Det er da også blevet et rigtig drengekort, med nogle fede detaljer... :o)
Scrapknuzz Tanja

Helle Sahl sagde ...

Super flotte kort. Drenge kortet er for cool. De er svære at lave synes jeg.

God weekend

Anne Bente sagde ...

super lækre kort, det kit der er bare flot.

sonja sagde ...

flotte kort,og tilda er da bare for sød. og kittet er da bare skønt. hav en god weekend...

Mette Ellingsgaard sagde ...

rigtig lækre kort

Betina Olesen sagde ...

Ja, det er nemlig et fedt Kit... glæder mig til at se hvad du har fået ud af det...

Sikke søde og skønne kort du har fået lavet, kan især rigtig godt lide det blå... det er tilpas pyntet, og tilpas råt og drenget... rigtig flot....

Hygge fra Betina

Majer sagde ...

Fine kort du har fået lavet. Det øverste er bare så fint!! :-)

Engel sagde ...

skønne kort... magnoliapigen er bare så fin og feminin... og drengekortet er super flot!!

Lise sagde ...

Tak for besøget på min Blog;-) Det er et par flotte kort du har lavet...Kan rigtig godt lide blomsterne og stemplet:-)

Mona sagde ...

Hej Smukke.

Sikke mage finde ting du har fået lavet!!!!!

Hvor ser din mand sød ud...
Mon vi ses i weekenden?

Knus

Eva Dohn sagde ...

Flotte ting du har lavet med det lækre kit.