lørdag, maj 02, 2009

Whiff of joy....

Så er jeg hjemvendt efter en uge med FDF. Jeg var godt træt i går aftes, men det har været en dejlig uge... I dag har jeg været en tur i Sverige med Jacob og købe tøj og sko til ham. Selv om jeg jo på det nærmeste kørte lige forbi Scrap room sprang jeg det over i denne omgang. skal jo snart til SAM og så har jeg lige bestilt noget over nettet så jeg må hellere begrænse mig. :O)

Jeg har fået lavet et par kort i løbet af ugen. Jeg havde nemlig to fridage så jeg kunne sidde og pusle lidt mens børnene var i skole.
Her er de to første. Jeg har brugt to super søde stempler fra Whiff of joy. Det første kort er med papir fra October Afternoon.

Til det næste kort har jeg brugt Sassafrass Lass papir...

Hav en dejlig søndag allesammen.

11 kommentarer:

Kristin sagde ...

Så flotte kort! Lekre mønsterark du har brukt! :D

Karina sagde ...

Rigtig flotte kort. De er nu søde de stempler..
Dejligt, at vi ses til SAM.

Tanja sagde ...

Godt det har været en god uge og I har da haft lækkert vejr.. :o)
Det er nogle flotte kort - jeg er især vild med det øverste, med lækker papir, stempelaftryk og flotte detaljer...
Scrapknuzz Tanja

Helle Sahl sagde ...

De er skønne kort begge to. Er vild med måden du har brugt baggrundspapiret på blomsten i det nederste.

God søndag til dig.

Connie sagde ...

Super søde kort, Sarah

Eva Dohn sagde ...

Rigtig søde kort. flot farvelægning.

Jette / ma11edina sagde ...

Super søde kort! Flotte farver og stempler, det blålige er jeg da helt vild med :-D

Heidi sagde ...

Super flotte kort og så dejlige farver og de stempler er da for sweet, er selv helt vilde med dem ;o)

Rigtig god søndag

Trine Emdal sagde ...

Endnu nogle fantastiske kort super flotte med mange finde detaljer. jeg elsker og kigge forbi din blog da den er utrolig inspirerende

Jeannette Lauridsen sagde ...

Super flotte kort du har lavet. Har selv lige bestilt Whiff of joy stempler. De er bare så søde. Rigtig lækkert papir du har brugt.

Netti sagde ...

Rigtig flotte kort du har lavet. Farverne er jo helt forårsagtige :) Flot at du kunne køre forbi en scrapbutik uden at ville derind :)