søndag, juni 07, 2009

Fødselsdagskort og sukkersött #43...

I dag fylder en af mine veninder Ida 30 år. Det er jo ikke lige hver dag man gør det, så hun skulle selvfølgelig have en fødselsdagshilsen med på dagen (festlighederne er først senere på året). Jeg lavede dette kort til hende.
Stempel fra Whipper Snapper og Sassafras Lass papir + alfabet.


I går havde jeg et par scrappe damer på besøg. 1 ½ kort fik jeg lavet (det med monstrerne nedenunder) og så det her som nu er blevet færdigt. Det er lavet ud fra skitsen fra Sukkersött udfordring #43.
Papir fra Cosmo cricket og tekststempel fra Hero arts (elsker dem - selvom det åbenbart ikke kan stemple lige!)

8 kommentarer:

Karina sagde ...

Lækre kort begge to.
Men det øverste er jeg især vild med pga materialesammensætningen ; ) ! Lækkert.

Heidi sagde ...

skønne kort du har lavet - de nye stempler er da for søde ;o)

Helle Sahl sagde ...

Lovely, lovely!! De nye stempler med de små piger er bare lige dig. Smukke kort du får lavet i lækre farvesammensætninger.

Pialine sagde ...

super flotte kort du har lavet - Super fødselsdagskort - er vild med hele sammensætningen. Kanont sødt stempel på det nederste kort.
Knuzzer
Pialine

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt at hører I havde en hyggelig scrapdag. Jeg er helt vild med det nederste kort.
KH 10na

Bente sagde ...

Så flotte kort!

Tiina sagde ...

Superläckert kort!!

LiveArt sagde ...

Hei, for et nydelig kort du har laget! Veldig pene blomster! Hilsen Linda