fredag, juni 12, 2009

I dag et kort...

Jeg begyndte på dette kort til Free scrap hos Dreampapers i sidste uge. Nu har jeg endelig fået lavet det færdig. I alt hvad jeg laver er der en lille tanke til summer scrapfest hos LM.
Derfor vil der hele juni være en del mere filt, knapper og syninger end normalt. Det er nemlig en udfordring hvor man bl.a får point ved at bruge bestemte ting...

Stemplet er fra Whipper Snapper, papir fra MME, lace punch fra Martha steward, blade er fra QK og Rub-on fra Kaiser krafts.

HAv en god weekend og jeg håber ikke i regner væk...

6 kommentarer:

Eva Dohn sagde ...

Rigtig godt kort :o)
Har selv det stempel, men har aldrig brugt - det får jeg helt lyst til nu.

JULIE K sagde ...

Du er jo utrolig flink å lage kort da : )

Anne Bente sagde ...

nåååå så utrolig sødt kort.

Pysslingen sagde ...

Hej! Vad duktig du är, sådana fina kort du gör. Precis så jag känner mig på morgonen.

Och vilken syster du har, vilka fina saker hon köpte till dig i Canada. Wow!

Helle Sahl sagde ...

Dejligt kort. Det stempel kan jeg ikke lade være med at smile af.

Cecilie sagde ...

Rigtig kært kort - jeg er vild med det meget mønstrede papir, du har brugt. Er det MME?