mandag, juni 08, 2009

Importeret fra Vancouver...

Først et kort jeg lavede til free scrap hos dreampapers i onsdags. Stempel fra Whipper Snapper og papir fra Cosmo Cricket.

Min søster har været i Vancouver i sidste uge (jeg savnede hende rigtig meget:O)). Nå men hun havde sagt at hun nok godt kunne få tid til at kigge i en scrapbutik. Jeg fandt nogle adresser - men desværre havde de ingen netbutik så jeg var nød til at skrive en ønskeliste uden at vide hvad man kunne få. Men her er hvad søster havde med hjem til mig!

Lækkert lækkert scrapblad og fantastiske labels four (nestabillities). Glæder mig til at prøve dem.

Skønne stempler... Se lige dem fra stampology - mums! - og den lille ridder...


Blandet guf. Punches, bogstaver, rub-ons (passer perfekt til det minialbum jeg har planer om at lave!), distress ink, blomster, embossing pulver + sværte (ja jeg ejer ikke sådan noget i forvejen!)

Har jeg ikke bare verdens bedste søster.
Nå men for at det ikke skulle være nok så havde den flinke post lige lidt med til mig i lørdags.
Stempler fra Magnolia og funky kits samt fantastiske tekststempler fra Hero Arts...

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

sikke skønt kort - stempel da for sødt ;o)

JO du har da verdens bedste søster - wawww siger jeg bare til alt det lækker du har fået hjem ;O)

Rigtig god tirsdag til dig

Karina sagde ...

For helvede Sarah nogle lækre ting. Også lige min smag.
Flot kort, men det har jeg allerede kommenteret et andet sted ; ) : )

Anonym sagde ...

Jo, sikke en sød søster. Så må du igang med at lave noget spændende med alle dine nye "legesager"
KH 10na

Eva Dohn sagde ...

Din søster har god smag!
Sødt kort.

Linda sagde ...

Wauh hvor er det bare nogle skønne ting du har fået:-) Sådan en søster er da nok mange af os som gerne vil have:-)
Super sødt kort.

Netti sagde ...

Sikke mange lækre ting du fik af din søster..ikke dårligt at h un var afsted så :)
Dit kort er som altid supersødt lavet :)

Helle Sahl sagde ...

Super fint kort.

Var det den søster der scrapper også? For hun har da været dygtig til at vælge ting bare fra en ønskeliste. Der er jo ikke én ting der ikke er lige i øjet.

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Sød søster du har dig der....

Scrapper hun også selv? Det skulle ma næsten tro, for de indkøbte ting er da for lækre.... Du må igang!!!

Glæder mig til at se noget fra dig med de ny indkøbte ting...