lørdag, juni 20, 2009

Layouts...

Jeg har 2 LO som jeg har lavet til Summer Scrapfest hos LM. Det er sjovt at blive udfordret i det man laver. Fx scrapper jeg som regel kun 1 billede af gange - her er hele 2 LO's med flere bilelder. Syninger og revet kanter giver ekstra point derfor går det igen...

Det øverste LO er med billeder fra Berlin, såkalte stolpesteine. De ligger foran mange af husene i bydelen Spandauer Vorstadt. De bære navn, alder og deporteringsår for de jøder som boede i de pågældende huse og som blev deporteret af nazisterne.

Dette LO er med billeder fra Frankfurt. Fra toppen af Main Tower.

Hav en god weekend allesammen.

5 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Spændende og helt anderledes layouts fra dig.

Anne Bente sagde ...

ejjjj de er total flotte, og lækre farver du har brugt.

Anonym sagde ...

Hey, total ny stil fra dig. Hvor er det bare sejt. KH 10na

alfie sagde ...

Det første lo er virkelig "stærkt" - ved ikke lige hvilke ord jeg ellers skal bruge, men det sagde mig virkelig noget - både i stil og billeder.

Detaljen med blonden på lo 2 er super sød.

Cecilie sagde ...

Super fede layouts, Sarah. Den gule detalje på det øverste ser kanongodt ud, og det ser også lækkert ud at du har stemplet med bobleplastik (?).

Også super design på layout #2 - det ser fedt ud med striberne af papir under billederne; det matcher højhusene på billederne perfekt.