tirsdag, juni 16, 2009

Lidt reklame...

Jeg har lavet dette kort til kortudfordringen hos Scrapsisters. Som man nok kan se går det denne gang ud på at lave et bryllupskort.
Kig forbi og se om du ikke også skal være med!

JEg har brugt stempel fra Magnolia, papir fra papirglede og MM. Blomster fra papirloftet og Prima samt Rub-on fra Melissa Frances.

------------------------------------------
Unik Scrap har fået de mest fantastiske blomster hjem. Bl.a disse rosenknopper. Du kan se jeg har brugt dem på kortet i indlægget nedenfor. Disse er 4mm og er bare så fine. (13 kr for 25)
De har også fået lækre Cherry blossoms og store roser i lækre farver. Mums....

Jeg elsker Cosmo Cricket og da jeg så at Gitte fra Hobbyboden havde fået deres nye serie hjem måtte jeg skynde mig og købe noget. hun har også de fantastiske Chipboard og stickers...
Men skynd dig får Gitte holder snart ferie og sidste chance for at bestille inden ferien er onsdag kl 12!
Hun har også nogle af de andre CC serier og OA...
Til sidst vil jeg lige nævne et af de steder jeg tit handler i USA. Stop and scrap. Det jeg godt kan lide ved dem er at de sælger hele papirserier og har rigtig mange lækre mærker...
Lige nu har de 10 % + 10 % i deres udsalgs afdeling. der er altså rigtig mange lækre sager og også hvad vi ville kalde nyt fx. pink paisley, Sassafrass lass, Crate, OA (ikke det sidste nye), cosmo cricket osv...

2 kommentarer:

Kristin sagde ...

Lekkert bryllupskort! :D

Tanja sagde ...

WAUW hvor er det et rigtig flot bryllupskort - jeg er også helt vild med de rosenknopper og købte da jeg var hos Unik scrap... :o)
Scrapknuzz Tanja